۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۵۱۹۳۸
امام جمعه شهرکرد مطرح شد:

برهم زنندگان امنیت کشور نگاه خیر خواهانه ندارند

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام گفت: به برکت تقوا می‌توان موانع را از سر راه برداشت و قدرت مضاعف در درون ایجاد کرد و با آن راه حقیقت را به زیبایی طی کرد، کسی که از تقوا برخوردار نباشد حتما در سختی‌ها و ناگواری‌ها کم می‌آورد و ناامید می‌شود، اینها که امنیت کشور را به هم می‌ریزند نمی‌توانند نگاه خیرخواهانه به کشور داشته باشند.
برهم زنندگان امنیت کشور نگاه خیر خواهانه ندارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با بیان اینکه امنیت مهم ترین مسئله جامعه است گفت: به برکت تقوا می‌توان موانع را از سر راه برداشت و قدرت مضاعف در درون ایجاد کرد و با آن راه حقیقت را به زیبایی طی کرد، کسی که از تقوا برخوردار نباشد حتما در سختی‌ها و ناگواری‌ها کم می‌آورد و ناامید می‌شود، اینها که امنیت کشور را به هم می‌ریزند نمی‌توانند نگاه خیرخواهانه به کشور داشته باشند.

وی تصریح کرد: اسلام ناب به صحنه آمد و به مردم مقاومت بخشید تا ایران قوی شد، از همان ابتدا دشمن تاب این مسئله را نداشت، البته که تا به امروز، از هیچ‌کدام توطئه‌ها نتیجه نگرفتند و هر چه بوده در پرتو خون‌ها، ایثارگری‌ها و مقاومت‌ها، اقتدار ایران اسلامی را در پی داشته و همه ضعف دشمنان است. مقام معظم رهبری بیشترین اعتراض را در جلسات بیان کردند که به جاهایی رسیده و پاسخی هم دریافت کردند، همیشه به اعتراضات پاسخ داده می‌شود، اما اغتشاش امنیت مردم و اموال عمومی را به خطر انداختن و به دین تعرض کردن است.

وی ادامه داد: دشمنان از هر راهی رفتند به نتیجه نرسیدند پس دست به دامن مزدوران شدند تا با اغتشاش آرامش مردم را برهم بزنند، اما نمی‌دانند مردم، عزیزان خود را تقدیم می‌کنند، اما دست از آرمان‌ها برنمی‌دارند، آرامششان به هم می‌خورد اما در صحنه هستند.

نکونام بیان کرد: مرد میدان آن است که با مشکلات بسازد، دست از فرهنگ دینی و عاشورایی خود برندارد و تسلیم مسیر انحرافی دشمن نشود.

وی اظهار داشت: دشمن هرچه تا امروز نتیجه گرفته در آینده هم همین نتیجه را می‌گیرد، نتیجه‌ای که امروز گرفته اقتدار انقلاب اسلامی و ضعف دشمن بوده و علت دامن زدن به اغتشاشات هم همین ضعف و شکست است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: همه در برابر پدافند غیرعامل مسئولند و باید وظایف امنیتی خود را به خوبی انجام دهند کارخانه‌، اداره، مدرسه بداند چه چیزی امنیت مجموعه را بالا می‌برد همان را تقویت کند، البته منظور از امنیت فقط امنیت نظامی نیست.

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز دشمنان با تمام وجود در تلاش هستند امنیت را از کشور بگیرند، دشمن می‌داند اگر امنیت نباشد مردم نمی‌توانند رشد کنند و جامعه به مقصد نمی‌رسد. کسانی که در پی بهم ریختگی امنیت جامعه هستند نمی‌توانند نگاه دوستانه و منفعت‌رسانی به این کشور داشته باشند.

وی در آخر مطرح کرد: اگر امنیت مخدوش شود دل مردم لرزان و مسئولین سست می‌شوند و دشمنان را وارد میدان می‌کند. بین اغتشاش و اعتراض تفاوت وجود دارد، قطعا همه ما اعتراضاتی داریم که معمولا پاسخ اعتراضات گرفته شده است اما اغتشاش و امنیت عمومی را به خطر انداختن و به دین، مسجد و قداست‌های دینی و ولایت فقیه تعرض و اهانت کردن بسیار جنبه متفاوتی دارد.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۰۴:۴۵

28 Oct 2022