۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد مطلب : ۵۸۶۸۹
عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد:

در تمام جنایات رژیم صهیونیستی آمریکا دخیل است

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد گفت: رژیم منحوس صهیونیستی بدون وابستگی به آمریکا کاری انجام نمی‌دهد و در تمام جنایات رژیم صهیونیستی آمریکا دخیل است.
در تمام جنایات رژیم صهیونیستی آمریکا دخیل است
احمدرضا بسیج در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، درباره جنایات اخیر اسرائیل در لبنان اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و به گفته کارشناسان رژیم صهیونیستی، این رژیم غاصب می‌داند آخرین روزهای خود را سپری می‌کند.
 
وی با بیان اینکه اسرائیل تلاش می‌کند تا خود را نجات بدهد اما گرفتار تله رفتاری ایران شده است، بیان داشت: زرنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث شده تا رژیم صهیونیستی وادار به رفتارهایی شود که هر چه پیش می‌رود، بیشتر غرق شود. 
 
 عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد افزود: به مرور زمان توانمندی اسرائیل از بین می‌رود و به تدریج انسان‌ها در مخالفت با رژیم غاصب صهیونیستی و موافقت با مردم مظلوم غزه در جهان صف‌آرایی می‌کنند و به جایی می‌رسد، زمانی که جبهه مقاومت به اسرائیل حمله می‌کند خیلی ممانعت مردمی در جهان نباشد و دگر دل‌های مردم همسو با اسرائیل نباشد.
 
وی مطرح کرد: اسرائیل اکنون متحمل ضرباتی از سوریه، ایران، یمن، لبنان و... شده و تلاش می‌کند با این جنایات ضد بشریت خود را نجات دهد.
 
بسیج به انتقام‌گیری ایران برای ترور شهید هنیه اشاره و گفت: نوع رفتار ایران به صورتی است که ظاهراً یک حمله زمینی خواهد بود و اسرائیل می‌خواهد پیش دستی کند و تمهیداتی که حزب الله در لبنان برای حمله نظامی و زمینی دارد را به نوعی از آن جلوگیری کند؛ غافل از آن که این مسئله هم یک خطای استراتژیک به حساب می‌آید.
 
وی اذعان داشت: کشتار کودکان، زنان و افراد بی‌گناه در لبنان یک اقدام تروریستی است و باعث هم‌سویی و هم‌دلی جهانی با حزب الله و مردم مظلوم غزه می‌شود.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد درباره نقش آمریکا در جنایات رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد: اسرائیل بدون وابستگی به آمریکا کاری انجام نمی‌دهد و در تمام جنایات رژیم صهیونیستی آمریکا دخیل است؛ برنامه‌ریزان نظامی و سیاسی اسرائیل در آمریکا هستند و فقط اسرائیل اجرا کننده برنامه‌ها است.

انتهای خبر/۵۳۰ ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۰۴:۴۴

24 Sep 2024