۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۵۸۶۹۴
معاون جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آغاز سرشماری زنبورستان‌ها

معاون بهبود توليدات دامی سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری از آغاز سرشماری زنبورستان‌ها از 7 الی 19 مهرماه سال جاری در سطح استان، خبر داد.
آغاز سرشماری زنبورستان‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» عباس ميراحمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در این استان طبق آمارهای سال گذشته 2 هزار و 432 زنبورستان با 316 هزار كندو با اشتغال‌زايی یک هزار و 700 نفر وجود دارد و بيش از 2 هزار 900 تن عسل توليد می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح سرشماری زنبورستان‌های کشور با همکاری مرکز فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات وزارتخانه، جهاد کشاورزی استان‌های مختلف و اتحادیه سراسری زنبورداران ایران زمین با هدف احصای اطلاعات و آمار تولیدات بخش زنبورداری کشور در دستور کار معاونت امور تولیدات دامی است.

معاون بهبود توليدات دامی سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اينكه آمار پایه و اساس برنامه‌ریزی، توسعه و پیشرفت است، تاکید کرد: نخستین گام در مراحل برنامه‌ریزی، داشتن تصویری روشن از واقعیت‌های موجود جامعه است تا ضمن شناسایی فرصت‌ها، نیازها و تنگناهای اساسی، برای از بین بردن یا کاهش اثرات آن برنامه‌ریزی مناسب کرد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۳۸:۵۳

24 Sep 2024