۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۷۷۶
پاسدار شهید خلیل درویشی:

راه شهدا که همان راه رسیدن به خدای متعال است ادامه دهید

راه شهدا که همان راه رسیدن به خدای متعال است ادامه دهید. با دشمن درون و برون برای رضای خدا مبارزه کنید. نفس سرکش را مهار کرده و آن را پایمال نمایید که هر ضرری و بدی که به انسان برسد از نفس اماره است.
راه شهدا که همان راه رسیدن به خدای متعال است ادامه دهید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، پاسدار شهید خلیل درویشی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:

«بسم رب الشهدا و الصالحین»
 
با حمد و ثنایی سبحان و درود بی‌پایان خدمت مبلغین رسالتش خصوصاً حضرت محمد صلی ا... علیه و آله و اولیاءش ائمه معصومین علیهم‌السلام به‌ویژه وجود مقدس حجت ابن الحسن العسگری امام زمان (عج) و سلام‌وصلوات بر روح پاک و تابناک بی‌بی دوعالم ام‌الائمه و فاطمه زهرا (س) و سلام به خلیفه ا... قرآن و ولایت عصاره اسلام و جانشین برحق امام عصر (عج) امام بزرگوار خمینی عزیز و همه رهروان پاک راهش خصوصاً شهدا راه حق و عدالت سلام بر همه دوستان و برادران گرانقدر حال که وقت رفتن است و توفیق پیوستن به یاران و دوستان آنان که باهم پیمان شهادت بستیم باکمال شرمندگی و طلب عفو و بخشش از همه شما چندکلمه‌ای به‌عنوان وصیت ذکر می‌کنم باشد که باعث آمرزش من شود و برایم طلب رحمت و بخشش بنمایید.
 
بنی الاسلام علی کلتین کلمه التوحید و توحید الکلمه پیاده کردن اسلام و لااله‌الاالله الا الله فقط در سایه وحدت قلوب است و پیشرفت در هر کاری نیازمند به وحدت در سایه ایمان است گرچه در اسلام مسئله جنگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ولی اصل جنگ برای حفظ اسلام احکام نورانی آن است جهاد اکبر مشکل است و جهاد اصغر در سایه جهاد اکبر مؤثر است.
 
عزیزان حال که همه‌چیزتان را گران‌مایه‌ترین سرمایه خود یعنی عمر گران‌بهایتان را در جبهه می‌گذرانید از این نعمت بزرگ کمال استفاده را برای خودسازی و مبارزه با نفس نمایید خصوصاً آن‌کسانی که مسئولیتی دارند با خون شهدا و ایثار و استقامت و کار و تلاش سربازان گمنام نام و عنوانی پیداکرده‌اند مواظب خود باشند اخلاق اسلامی را رعایت کنند و بدانند که هر که بامش بیش برفش بیشتر با دوستان و برادران ایمانی که خود درراه خدا محبت بورزند و برای خدا به یکدیگر درگذرید همان‌گونه که انتظار دارید خدا شمارا ببخشد دوستان و عزیزان شما راه رسیدن به سعادت ترک محرمات و انجام واجبات است راه خدا همین است و بس سعی کنید نیمه‌عمر را در کنار یکدیگر برای رسیدن به خدا و لقاء ا... و جلب رضای بیشتر حق و خشنودی ولیش حجت حق بگذاردید دست یکدیگر را بگیرند و راه شهدا که همان راه رسیدن به خدای متعال است ادامه دهید با دشمن درون و برون برای رضای خدا مبارزه کنید نفس سرکش را مهار کرده و آن را پایمال نمایید که هر ضرری و بدی که به انسان برسد از نفس اماره است.
 
با سلام و درود فراوان بر پدر و مادر عزیزم که عمر خودشان را در زجر و بدبختی به سر بردند و کوله‌بار سخت و مشقت‌بار زندگی را به دوش خود کشیدند تا آنجا که من به یاد می‌آورم زحماتشان را فراموش نکرده‌ام و زحمات شما پیش خدا اجر دارد و همچنین خواهران عزیزم حال که من بار سفر بسته‌ام و از میان شما می‌روم شما در نگهداری و مواظبت از پدر و مادر کوشا باشید و سعی کنید در خدمت آن‌ها جور من را هم بکشید چون من نتوانستم حق پدر و مادر را که گردن من است ادا کنم.
 
در خاتمه از همه بستگان و اقوام از خانواده‌ام می‌خواهم که مرا حلال کنند و در سوگ من ناله و زاری نکنند و مرا ناکام نخوانند زیرا چه گامی بهتر از شهادت درراه خدا که فقط نصیب بندگان خالص و پاکش می‌شود و شما زینب وار حامل خون شهید خود باشید و مصمم از پیش درراه هدف اصلی و اعتلای کلمه حق گام‌های را استوارتر سازید و ملت قهرمان و شهیدپرور ایران توصیه دارم که این پیر روشن‌ضمیر راه همواره دنباله‌رو راهش باشید زیرا راه وی راه حسین (ع) راه خداست در آخر از شما برادران می‌خواهم مرا عفو کنید و از هر بدی از من دیدی درگذرید و روح مرا با همه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی با وحدت صمیمیت با اخوت خودتان شاد کنید.
 
 والسلام خلیل درویشی


انتهای پیام/1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۶:۳۵

13 Sep 2024