۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۵۵۹۸۵
روحانی شهید کیومرث علیدوستی:

هزاران بار هم گفته شود ما اهل کوفه نیستیم فایده‌ای ندارد

هزاران بار هم گفته شود ما اهل کوفه نیستیم فایده‌ای ندارد، باید در مرحله عمل ثابت کرده و تا سر حد شهادت پیش رفت.  
هزاران بار هم گفته شود ما اهل کوفه نیستیم فایده‌ای ندارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، روحانی شهید کیومرث علیدوستی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
رسول خدا (ص) فرمود: ای مادر آیا دوست نداری فرزندت را بر درب بهشت ببینی که او صدا بزند: ((مادر بیا به‌سوی ما)) گفت: بلی یا رسول‌الله، حضرت فرمود تو در مقابل این مصیبت این مقام راداری، صبر کن.
 
انما المؤمنون الذین امنوا بالله و رسوله ثم لم یرتابوا و جاهدوا باموالهم و انفسهم فی سبیل الله اولئک هم الصادقون
 
 (سوره حجرات آیه 15)
 
اما ای بازماندگان و ای مسافرانی که در آینده‌ای نه‌چندان دور همدیگر را ملاقات خواهیم کرد این در گوشتان باشد که در این سفر همه محتاج توشه‌اند و اگر لحظه‌ای غفلت کنید بعداً پشیمان خواهید شد فرصت را از دست ندهید که الآن بهترین فرصت در دست شماست و آن خدمت به انقلاب و شرکت در جنگ است.

در این جهاد شرکت کنید با مال و جانتان درراه حق بجنگید که خداوند به این وسیله بندگان را آزمایش می‌کند و حق و باطل بوسیله همین جنگ از همدیگر جدا می‌شود. درراه اسلام بجنگید تا هدایت شوید و راه راست را بیابید چون خداوند فرمود:
 
والذین جاهدوا فینا لندینهم سبلنا.
 
اگر در این جنگ شرکت کردید و با دشمن جنگیدید در مبارزه با شیطان نیز پیروز خواهید شد نکند خدای ‌ناکرده برای خودتان عذر بیاورید و از جهاد فرار کنید زیرا وقتی امام و رهبر اسلام بگوید فعال جنگ از فروع دین مهم‌تر است یعنی از نماز و روزه و حج مهم‌تر است و برای هیچ‌کس عذری نمانده.

پس بجنگید و دشمنان اسلام را نابود کنید و در حفظ انقلاب بکوشید. این انقلاب، انقلاب بزرگی است، گمشده بشریت در طول تاریخ است که تمام مصلحان جامعه‌ها آرزوی آن را داشتند و مسلماً انقلابی به این بزرگی مبارزان و قهرمانان بزرگی را می‌طلبد که بتوانند آن را حفظ کنند.
 
از خدا کمک بخواهید از رهبر بزرگوار انقلاب اطاعت کنید ایمانتان را تقویت کنید و دست وحدت به همدیگر بدهید که این‌ها رمز حفظ انقلاب است.

به خاطر حفظ اسلام از هیچ کوششی دریغ نکنید و این را باید در عمل ثابت کنید که هزاران بار هم گفته شود ما اهل کوفه نیستیم فایده‌ای ندارد و باید در مرحله عمل ثابت کرده و تا سر حد شهادت پیش رفت و اسلام را حفظ کرد.
 
مسئله دیگر اینکه به واجبات زیاد اهمیت دهید و نماز و روزه را ترک نکنید که اگر اهمیت ندهید در پیشگاه خدا هیچ جوابی نخواهید داشت.
 
در ضمن از تمامی کسانی که مرا می‌شناسند و حقی به گردنم داشتند که نتوانستم ادا کنم طلب بخشش می‌کنم از آن‌ها می‌خواهم که در همین دنیا مرا ببخشند چون در قیامت نمی‌توانم به آن‌ها جوابی بدهم.
 
از پدر و مادرم که برای من سختی‌های زیادی را تحمل نمودند و مرا بزرگ کردند از صمیم قلب تشکر می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم که از من راضی باشند و خطاهایم را به لطف خود ببخشند و مرا از دعای خیر فراموش نکنند. من نماز قضا و روزه قضائی با پنج روز کفاره دارم اگر توانستید برایم بگیرید.
 
والسلام و علیکم و رحمه‌الله
کیومرث علیدوستی


انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۰۱

24 Sep 2024