۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۵۸۶۹۲
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

خدمات ارزنده سپاه در حوزه ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه پاسداران خدمات بسیار ارزنده‌ای در حوزه ورزش در استان انجام داده است.
خدمات ارزنده سپاه در حوزه ورزش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، محمود سلیمی دیدار با مسئولان تربیت بدنی سپاه پاسداران استان اظهار کرد: رشادت‌های سپاه در تأمین امنیت جامعه ورزشی بی بدیل است و خدمات بسیار خوبی در حوزه ورزش و تربیت ورزشکاران انجام داده که قابل تقدیر و تحسین است.
 
وی با اشاره به اینکه قشر ورزشی بخش مهمی از جامعه کشور را تشکیل می دهند، تصریح کرد: قهرمانان ورزشکار چهارمحال و بختیاری و کشور با اراده، همت و تلاش در میادین بین‌المللی خوش می‌درخشند و نام کشور اسلامی را در جهان پرآوازه می‌کنند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تمام نسل جوان امروز و آینده باید بدانند تامین امنیت در اتفاقات و رویدادهای عظیم‌ ورزشی با تلاش و کوشش مجموعه سپاه انجام می‌شود و امنیت کشور مدیون تلاش‌ها و زحمات آنان است.
 
سلیمی خاطرنشان کرد: همکاری بین سپاه و اداره کل ورزش و جوانان باید ادامه داشته باشد و اتفاقات خوبی در حوزه توسعه زیر ساخت‌های ورزشی صورت گرفته است، این همکاری بین سپاه پاسداران و اداره‌کل ورزش و جوانان قطعا باعث پیشرفت در حوزه ورزش می‌شود.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۱۹:۱۶

24 Sep 2024