۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۵۸۶۷۳
کارشناس روابط بین‌الملل:

کشتار بی‌گناهان بخش جدایی‌ناپذیر رژیم صهیونیستی است

کارشناس روابط بین‌الملل گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل ضعف نیروهای امنیتی خود با خطر مواجه شد و برای دفع این خطر تن به حمله ناجوانمردانه به غیر‌نظامیان در لبنان داد.
کشتار بی‌گناهان بخش جدایی‌ناپذیر رژیم صهیونیستی است
سیروس رضایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، اظهار کرد: حزب‌الله لبنان در پاسخ به تجاوزهای مکرر صهیونیست‌ها اقدام به حمله‌ای به رژیم صهیونیستی کرد و حمله رژیم صهیونیستی به لبنان نیز در پاسخ به عملیات اربعین حزب‌الله لبنان بود.
 
وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی به دلیل ضعف نیروهای امنیتی خود با خطر مواجه شد و برای دفع این خطراقدام به حمله ناجوانمردانه به غیر‌نظامیان در لبنان کرد.
 
این کارشناس روابط بین‌الملل با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با این حمله نمی‌تواند در پشت مجامع بین‌المللی مخفی شود و باید پاسخ‌گو باشد، اذعان داشت: حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان نشان داد که این رژیم برای رسیدن به اهداف و مقاصد خود از هیچ فعالیت و اقدام ضدبشری روی‌گردان نیست و نمونه آن حک کردن پیجرها و اقدام به انفجار آن‌ها است.
 
رضایی گفت: اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی با واکنش‌ها و محکومیت‌هایی مواجه شد و گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره نحوه اجرای این عملیات تروریستی مطرح شده اما آمریکا در کنار این اقدام تروریستی و ضدبشری قرار دارد، اگرچه آمریکا مدعی می‌باشد که ارتباطی با این حمله نداشته است اما پایگاه صهیونیستی گزارش داده وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با همتای آمریکایی خود دقایقی قبل از این حمله تماس می‌گیرد و آن‌ها را از این حمله آگاه می‌کند.
 
وی با بیان اینکه انفجار پیجرها عمق شرارت رژیم صهیونیستی است، افزود: برای رژیم منحوس صهیونیستی نظامیان و غیر‌نظامیان هیچ فرقی ندارند، سکوت غرب در برابر این اقدام ضدبشری بسیار نگران‌کننده و تأسف‌بار است که در برابر جنایت علیه بشریت سکوت کردند.
 
این کارشناس روابط بین‌الملل با اشاره به اینکه ترور و کشتار افراد بی‌گناه بخش جدایی‌ناپذیر از ماهیت منحوس رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: تا این رژیم پا‌‌برجاست دست از کشتار و نسل‌کشی بر نمی‌دارد؛ رژیم صهیونیستی نوع جدیدی از ترور سازمان‌یافته دولتی را به فهرست کارنامه سراسر جنایت خود اضافه کرد، ترور شخصیت‌ها، حمله به زنان و کودکان بی‌دفاع در خیابان‌ها و خانه‌ها و ده‌ها جنایت بی‌سابقه نشان می‌دهد که رژیم کودک‌کش صهیونیستی خط قرمزها را رد کرده و متأسفانه سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری هم در سکوت کامل به سر می‌برند و هیچ واکنشی نسبت به این حمله و ترور‌ها ندارند.
 
وی مطرح کرد: دنیای غرب، آمریکا و اسرائیل بدانند که حزب‌الله لبنان با تمام توان و با تمام قدرت در مقابل همه این زورگویی‌ها ایستاده و در کنار مردم غزه، فلسطین، یمن و لبنان حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتهای خبر/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۰۴:۴۴

23 Sep 2024