۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۵۸۶۹۱
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

جذب 850 میلیارد ریال اعتبارات حوزه منابع طبیعی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: کل اعتبارات تخصیصی به منابع طبیعی و آبخیزداری استان شامل 850 میلیارد ریال جذب شد.
جذب 850 میلیارد ریال اعتبارات حوزه منابع طبیعی
اصغر احمدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» از تخصیص اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال به حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد و اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ کلیه این اعتبارات توسط این اداره کل جذب شد.
 
وی افزود: میزان ۶۹۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و ۱۵۸ میلیارد ریال از اعتبارات استانی جهت اجرای اقدامات آبخیزداری، اصلاحی احیایی و حفاظتی جنگل‌ها و مراتع، ساختمان‌های حفاظتی و در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی و دیگر بخش‌ها هزینه و جذب شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اقدام با همکاری و سیاستگذاری استاندار چهارمحال و بختیاری، ریاست سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل اقتصاد دارایی و کلیه دستگاه‌های ذی مدخل جذب و منجر به ایجاد اشتغال، توسعه و بهره‌برداری بهینه در حوزه منابع طبیعی شده است.

احمدی عنوان کرد: با تلاش شبانه‌روزی مجموعه اعتبارات ملی و استانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری جمعا به میزان ۸۴۸ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ جذب شد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۴۸:۳۱

24 Sep 2024