۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۰۷۹
شهید حیدر علی کیانی:

من راه خودم را انتخاب کردم راهی که امام حسین (ع) پیش رفت

آری خدا در قرآن می‌فرماید سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهم و این خودشان هستند که انتخاب می‌کنند هر راهی که بخواهند و من هم راه خودم را انتخاب کردم راهی که امام حسین (ع) پیش رفت، راهی را که تمامی شهیدانمان انتخاب کردند و رفتند.
من راه خودم را انتخاب کردم راهی که امام حسین (ع) پیش رفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید حیدر علی کیانی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

 (بسم‌الله الرحمن الرحیم)

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیل الله صفاکانهم بنیان مرصوص.

 به‌درستی که خداوند دوست می‌دارد کسانی که درراه او کشته می‌شوند و می‌ایستند همانند صف‌های محکم و آهنین.

با درود و سلام بر امام زمان بقیه‌الله الاعظم ارواحنالها لفدا و نائب برحقش خمینی کبیر و باسلام فراوان بر پویندگان طریق بندگی و عبودیت و سالکان راه ملکوتی معنویت و رهسپاران وادی عشق و نور و معرفت و چشم‌انتظاران بهار طاعات و عبودیت مشتاقان دعا و عبادت و شیران روز و زاهدان شب در دل ظلمت... چگونه پای نهم در حریم حضرت دوست هنوز دست ارادت نبسته احرامم ما مثل حسین وارد جنگ شدیم و مثل حسین باید کشته شویم.

باسلام و درود به انبیا و باسلام به فرزندان ایشان که هریک چراغی هدایت و شمعی نورافشان برای راهنمایی بشر بوده‌اند؛ و باسلام بر خاتم انبیاء حضرت محمد بن عبدالله (ص) حامی دین اسلام این پیامبر که سراسر زندگی‌اش رنج و مشقت بود و چه ظلم‌های که به او نکردند و چه ستم‌های که به او روا نداشتند.

باسلام بر اختران تابناک ولایت و امامت این مبلغ دین مبین اسلام که با هزاران رنج این آئین مقدس را به دست ما رسانید و باسلام و درود به حضرت بقیه‌الله مهدی موعود این کسی که عهده‌دار فرماندهی نیروهای مادر جبهه می‌باشد و باسلام و درود بر نائب برحقش ابراهیم زمان درهم کوبنده ستمگران امام امت این مرد بیداردل و دلسوز جامعه اسلامی ایران و باسلام بر شهیدان، آن‌هایی که از جان خود گذشتند تا اینکه دین و کشور خود آرام و مطمئن باشد آن‌هایی که خون خود را ریختند تا اینکه به کربلای حسینی نزدیک‌تر شوند و باسلام و درود بر رزمندگان کفر ستیز اسلام آن‌هایی که هرروز می‌روند تا حماسه‌ای جدید بیافرینند و شوری به عالم انسانیت بفهمانند و باسلام و درود بر امت بیداردل کشور ایران اسلامی و شما امت شهیدپرور.

آری خدا در قرآن می‌فرماید سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهم و این خودشان هستند که انتخاب می‌کنند هر راهی که بخواهند و من هم راه خودم را انتخاب کردم راهی که امام حسین (ع) پیش رفت، راهی را که تمامی شهیدانمان انتخاب کردند و رفتند و چند جمله به‌عنوان پیام برای امت شهیدپرور از شما تقاضا دارم که امام عزیزمان این اسوه مقاومت و ایثار را تنها نگذارید و همان‌طور که از اول درصحنه بودید حضورتان را بیشتر کنید و اگر نمی‌توانید به جبهه بیایید لااقل در پشت جبهه کمک کنید.

از تمامی امت شهیدپرورمی خواهم که این بنده حقیر را حلال کنند و مرا ببخشند؛ و باری پدرومادر عزیزم اگر نتوانستم برای شما فرزندی شایسته باشم، مرا حلال کنید و ببخشید چون در این زمان اسلام به خون احتیاج دارد و از شما حلالیت می‌طلبم و از برادرانم می‌خواهم که مرا حلال کنند و سلاح از دست افتاده مرا به دست‌گیرند و راه مرا ادامه دهند.

یک وصیت دیگر به دو برادرم که درس می‌خوانند از شما می‌خواهم که به درس خود ادامه دهید و هرگز درس را ترک نکنید.

من اینجا از کلیه امت شهیدپرور و خانواده گرامیم خداحافظی می‌کنم «خداحافظ» و چند جمله دعا:
خدایا امام امت را تا سرنگونی رژیم بعث و تا ظهور امام زمان نگهدار.
خدایا رزمندگان ما را به پیروزی برسان.
خدایا گناهان ما را ببخش و بیامرز.
خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خشنود باشی و ما رستگار.
فرزند حقیر شما: حیدرعلی کیانی ۲۳/۱۰/۱۳۶۶

انتهای پیام/1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۵:۵۹

18 Sep 2024