۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۹۶۷
شهید علی کاویانی دزکی

هرگز از هم بدگویی نکنید و نسبت به هم غمخوار باشید

هرگز از هم بدگویی نکنید و نسبت به هم غمخوار باشید وحدت را حفظ کنید و از جوانان خواستارم به احترام سالار شهیدان به نامحرم نگاه نکنید.
هرگز از هم بدگویی نکنید و نسبت به هم غمخوار باشید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»،


بسم رب الشهداء و الصالحین
 
وصیت‌نامه پاسدار رشید اسلام شهید علی کاویانی دزکی
 
میان عاشقان عاشق‌ترین بود نگین حلقه‌های مخلصین بود
 
بنام ایزد دانا یاری‌دهنده مستضعفان و درهم کوبنده مستکبران و حمد و ثنای خدایی که سزاست که همه گویندگان از مدح ثنای او عاجز هستند و همه زندگان و حسابگران از شمارش نعمت‌های او درمانده هستند و هیچ‌کس را یاری ادای حق نعمت‌های او نیست.

با سلام و درود بر خاتم انبیاء محمد مصطفی فرستاده به‌حق خدا و آورنده کتاب بر حق قرآن معظم و مکرم و با درود و سلام بر امامان معصوم به‌خصوص آخرین و برپادارنده عدل و قسط حضرت مهدی موعود (عج) و با درود و سلام بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی.

ای ایزد منان می‌دانم که انسان اگر بخواهد به‌سوی تو آید باید رشته نور و رسالت و ولایت را بگیرد و به‌سوی تو آید. خداوندا تو را شکر می‌کنم که به لطفی که به من نمودی این رشته را پیداکرده‌ام و مثل اسیر نجات‌یافته از اسارت‌ها می‌خواهم از این دنیای فانی به‌سوی تو بیایم و در جمال پرنور مقدست محو گشته از هیچ به همه‌چیز برسم.

بار خدایا می‌دانم که در رحمتت بسته نیست ولی ما دست‌وپایمان بسته است و خود حرکتی نداریم به چند نکته توجه فرمایید: 1- برنامه زندگی و روش آن را مطابقت دهید با ائمه اطهار که هدف من همین بود.

2- اگر امام امت فرمودند جبهه برای شما واجب است اگر در تو تأثیری پیدا نکند و حرکتی نکنی به خدا قسم به خون هزاران شهید خیانت کرده‌اید.

3- اگر کسی نسبت به امام آگاه بدگمان است در مراسم‌های من شرکت نکند که باعث شرم است.

4- از مردم بیدار و هوشیار خواهشی دارم مواظب منافقان ازخدابی‌خبر باشید و آن‌ها را شناسایی کنید و مشت محکم بر دهان آن‌ها بزنید و این انسان‌های دورنگی را به ارگان‌های انقلابی تحویل دهید تا اسلام پیشرفت کند.

5- هرگز از هم بدگویی نکنید و نسبت به هم غمخوار باشید وحدت را حفظ کنید و از جوانان خواستارم به احترام سالار شهیدان به نامحرم نگاه نکنید.

6- از مادران و پدران متدین خواستارم که فرزندان خود را بگذارند به بسیج بروند چون بسیج قلب امام است.

7- مسئولیت و رسالت ناشی از خون شهیدان بسیار گران و سنگین است پس باید راه آن‌ها را ادامه داد تا پیروزی نهایی را به دست آورد.

8- مراسم و تظاهرات را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنید و راه سالار شهیدان حسین (ع) را ادامه دهید و دعا به جان امام بزرگوار را فراموش نکنید.

پدرم و مادرم می‌دانم سال‌های متمادی زحمت کشیدید و مرا بزرگ کردید و امیدوارم که دستمزد شمارا خداوند متعال بدهد و باز می‌دانم که مشقات و رنجه‌ای زیادی در طول دوران به‌خصوص در دوران کودکی متحمل شدید مرا حلال کنید. ای بستگانم نکند خدای‌ناکرده برای من گریه کنید برای شهادت من و امثال من ناراحت نباشید. وتوای پدرم ناراحت مباش و خدا را هزار بار شکر کن که لااقل فرزند تو توانست قدمی در خط حسین (ع) بگذارد و درراه حفظ و حراست از وطن اسلامی برداشته و شهید بشود.

پدرم سرت را بالا بگیر و در مراسم‌هایم با خواندن قرآن و مصیبت از حسین و یاد از ائمه اطهار و مراسم را با احکام و رساله امام به اتمام رسانید. برادرانم و خواهرانم که احساستان نسبت به من زیاد و عمر کفاف نکرد که جبران کنم مرا ببخشید. در پایان از همه مردم خواهشی دارم که مرا حلال کنند مرا به بزرگواری خود می‌بخشید و در مراسم‌های من که شرکت می‌کنید از شهادت امام حسین صحبت کنید چون راه شهیدان همین است.
 
والسلام

انتهای پیام/1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۶:۰۷

22 Sep 2024