۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۵۸۶۹۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

توزیع 3 هزار تن آرد در شهرستان لردگان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه خدمات نیز 3 هزار تن آرد، ماهانه یک هزار و 240 تن، 8.5 کیلوگرم سرانه آرد برای هر نفر در شهرستان لردگان توزیع می‌شود، در موضوع توزیع مشکلاتی هست که باید رفع شود.
توزیع 3 هزار تن آرد در شهرستان لردگان
حسین برزگر در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: برخی ناترازی‌هایی در شهرستان لردگان وجود داشت، موضوع CNG شهرداری و میدان میوه و تره‌بار حل شدند، درخصوص بحث اقدام ملی سه زمین به مجموعه جهاد کشاورزی ارجاع شد که با واگذاری یک مورد آن موافقت و سند آن به نام اداره‌کل راه و شهرسازی منتقل شد.

وی افزود: موضوع رفع تداخلات ارضی یکی از چالش‌های اصلی مردم شهرستان لردگان بود، رفع تداخلات 76 پلاک ثبتی از از 146 پلاک انجام شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 1403 مسئله رفع تداخلات در این شهرستان که از مسائل و مشکلات دیرینه است حل شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مصوبه کارگروه ملی جهت پرداخت بیش از 80 میلیارد تومان تسهیلات برای احداث دو مجتمع گلخانه‌ای در شهرستان لردگان اخذ شده است، برای 25 گلخانه باقی مانده نیز منتظر منابع بند الف تبصره 18 هستیم.

برزگر عنوان کرد: سالی که گذشت، تسهیلات خوبی به بخش کشاورزی پرداخت شد، بیش از 175 میلیارد تومان از محل منابع تکلیفی و منابع سفر و مجموعا 193 میلیارد تومان از محل منابع تملک در بخش کشاورزی در شهرستان لردگان  پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع دامپروری چنارمحمودی در مرحله اخذ استعلامات است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری  اضافه کرد: پالایشگاه گیاهان دارویی از طرح‌های بزرگ صنعتی در شهرستان لردگان است، که منتظر تامین آب و زمین آن هستیم، به نظر می‌رسد مجری این طرح اراده لازم برای اجرای آن را ندارد و موارد مربوط به آن صرفا از سوی جهاد کشاورزی و سازمان صمت استان در حال پیگیری است.

برزگر بیان کرد: در حوزه خدمات نیز 3 هزار تن آرد، ماهانه یک هزار و 240 تن، 8.5 کیلوگرم سرانه آرد برای هر نفر در شهرستان لردگان توزیع می‌شود، در موضوع توزیع مشکلاتی هست که باید رفع شود.

وی تاکید کرد: پرورش ماهی در قفس یک ظرفیت در کارون 4 است که به دلیل مسائل جزئی حقوقی در حال توقف است، مسئولان مربوطه اجازه ندهند این 4 تا 5 هزار تن ظرفیت تولید ماهی در این حوزه از بین برود.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۰۴:۵۶

24 Sep 2024