۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۹۱۵
معلم شهید رضا حیدری:

یکی از واجبات جهاد است و در این راه امکان شهادت وجود دارد و شهادت نصیب هر کس نخواهد شد

یکی از واجبات جهاد است و در این راه امکان شهادت وجود دارد و شهادت نصیب هر کس نخواهد شد و کسی که شهادت را قبول ندارد مسئله مرگ را هنوز نتوانسته برای خود حل نماید.
یکی از واجبات جهاد است و در این راه امکان شهادت وجود دارد و شهادت نصیب هر کس نخواهد شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، معلم شهید رضا حیدری در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:
 
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.
 
به نام یگانه قانون‌گذار هستی که عالم درید قدرت اوست و به نام رب‌العالمین و به نام خدایی که 124 هزار پیامبر بر حق، اولینشان حضرت آدم و خاتم آن بزرگواران حضرت محمد (ص) را برای هدایت انسان‌ها مبعوث فرمود؛ و به نام ایزد منان که 12 اختر فروزان او بر حق، که امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) سرآغاز امامت و امام زمان (عج) به پا کننده عدل در جهان هستی و آخرین طلیعه فروزان امامت و ولایت می‌باشد که در غیبت کبری به سر می‌برد و به‌جای ایشان ولایت‌فقیه امام بت‌شکن زمینه مساعد برای ظهور امام زمان (عج) می‌باشد؛ و درود و سلام بر امام خمینی که جانشین ولایت امر می‌باشد که اطاعت از او اطاعت از امام زمان (عج) می‌باشد، باید با مخالفین اسلام که قصد ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی رادارند مبارزه کرد چون از ابتدا به خلقت بین حق و باطل مبارزه بوده است و خواهد بود و کشته شدن درراه خدا نهایت آرزوی انسان مؤمن می‌باشد. ما به این دنیا نیامده‌ایم که خوش‌گذرانی کنیم (الدنیا مزرعه بالاخره).

اگر انسان برای خوردن و خوابیدن و آمیزش به وجود آمده باشد حیوان در این مورد پیشرفته‌تر است و خلقت انسان لزومی نداشت، از ابتدای آفرینش، بین هابیل و قابیل، موسی و فرعون، حضرت ابراهیم و نمرود، حضرت محمد (ص) و قریش، امام حسین و یزید، ایران اسلامی و صدام مبارزه بود و هست و هیچ‌گونه سازش صورت نگرفته است و اگر می‌گوییم حسین جان ما نبودیم که ترا یاری کنیم و در ماه محرم شیون و زاری می‌کنیم اینک حسین زمان یاری می‌خواهد اگر در گفته‌هایمان صادق هستیم او را یاری کنیم.

بلکه باید بدانیم ایامی ابر جنایتکاران ساکت نخواهند بود، غیر از جنگ از طریق دیگر از قبیل فساد اخلاق، اعتیاد، مسکرات و ... وارد خواهند شد. این جنگ و این دنیا امتحان است سعی کنیم سرفراز از این امتحان بگذریم فعلاً افتخار حفظ اسلام به عهده کشور ماست.

 پس موقعیت خود را درک کنیم و حیات جاوید را کسب کنیم (مراره الدنیا حلاوه الاخره و حلاوه الدنیا مراره الاخره) پس حرص و طمع بی‌فایده است اگر مالی از راه نامشروع جمع‌آوری گردد هرگز نخواهیم توانست از آن استفاده کنیم به شخصی که دار فانی را وداع گوید سه چیز در بر او می‌آید: 1- مال 2- اولاد 3- عمل.
 
 که از مال سؤال می‌شود که چه مقدار به من می‌رسید، میگویند به‌اندازه یک کفن، به فرزند گفته می‌شود چه بهره‌ای نصیب من می‌گردد، می‌گوید به مقدار کفن‌ودفن و عمل انسان است که همیشه با اوست پس سعی کنیم عمل خود را موافق با احکام الهی بنماییم و مسئله دیگر عمل به واجبات است که یکی از واجبات جهاد است و در این راه امکان شهادت وجود دارد و شهادت نصیب هر کس نخواهد شد و کسی که شهادت را قبول ندارد مسئله مرگ را هنوز نتوانسته برای خود حل نماید.

انسان قبل از این‌که مرگ به سراغ او بیاید خود را با مرگ و آخرت آشنا می‌کند و روح خود را جلوتر از جسم به جهان آخرت بفرستد که این کار فقط به‌وسیله تقرب به خدا صورت خواهد گرفت یعنی اعمال خود را خدا گونه نماید که در این راه شیطان دشمن سرسخت انسان است و شیطان قسم‌خورده است که انسان‌ها را فریب دهد.

اگر بتوانیم از وسوسه‌های شیطان رهایی یابیم و اعمال خود را خدایی کنیم نجات خواهیم یافت.

در ضمن از شما عزیزان خواهر و برادر خواهش دارم همیشه به یاد خدا باشید و سعی در شناخت ائمه بنمایید و هیچ‌گاه از فرایض غافل نشوید و کلمات مذکور در باب تذکر است فذکران الذکر تنفع المومنین و الحمدالله برادرانی دارم که سنگر مرا خالی نخواهند گذاشت و دل امام را شاد می‌نمایند و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان خواهند کوبید.


انتهای پیام/1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۹:۰۷

15 Sep 2024