۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۹۳۰
شهيد حسين صمد زاده:

به شما سفارش می‌کنم که پیوسته به یاد خدا باشید و از یاد او لحظه‌ای غفلت نکنید

همسر باوفا و ارجمندم نکته بسیار مهمی که باید متذکر شوم این است که مواظب مهدی باش و سعی و کوششت در این باشد که او را از یک تربیت و پرورش الهی برخوردار کنی و تا آنجا که امکان داشت او را به حوزه علمیه بفرست.
به شما سفارش می‌کنم که پیوسته به یاد خدا باشید و از یاد او لحظه‌ای غفلت نکنید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید حسین صمد زاده در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
اشهد و ان لا اله الا الله و اشهد و ان محمداً رسول‌الله و اشهد و ان علی ولی‌الله.
 
الحمدالله الذی هدانا لهذا و ما کنا لهدی لولا ان هدانا الله.
 
با درود به پیشگاه مقدس و باعزت حضرت بقیه‌الله مهدی موعود (عج) یگانه ذخیره الهی و منجی انسان‌ها و با درود به پیشگاه نائب بزرگوارش حضرت امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی ایران و درود به ارواح پاک و بر شهدای اسلام.
 
اما بعد پدر بزرگوار و مادر عزیز و برادران ارجمند و خواهران مهربان، ای عزیزان اکنون‌که این جانی لطف و رحمت خداوند متعال در صف لشکریان اسلام و عاشقان حضرت ابی‌عبدالله الحسین (ع) قرار گرفتم و تصمیم دارم به امید خدای بزرگ درراه دفاع از اسلام و عزیز و عظیم و پیشرو آن گام بردارم در حال سرافرازی و غرور و خوشحالی تمام به شما سفارش می‌کنم که پیوسته به یاد خدا باشید و از یاد او لحظه‌ای غفلت نکنید تقوای خدا را فراموش نکنید و به احکام اسلام عمل کنید.

همواره برای پیروزی کامل اسلام و نزدیک شدن ظهور امام زمان (عج) و طول عمر و سلامتی امام خمینی دعا کنید و همیشه پشتیبان و پیرو ولایت‌فقیه باشید و اکنون مدام به یاد رهبر انقلاب اسلامی و مطیع ایشان باشید که سعادت دنیا و آخرت شما در این راه است.
 
امید است که ان‌شاءالله بعد از پیروزی کامل براندازی کفاران به زیارت مولایم حسین (ع) مشرف شوم و اگر من موفق نشدم امیدوارم که خدا این توفیق را به شما بدهد که بجای من هم زیارت کنید.
 
از پدر و مادر عزیزم می‌خواهم که حقشان را بر من حلال کنند. شهادت من اوج قداست و قدرت ایمان و نیز افتخار همه شما باشد و پدر و مادر و برادران و خواهران من مبادا خدایی نکرده از این بابت ضعفی به خود راه دهید. رابطه خود را باخدا نزدیک‌تر و پیوندتان را محکم‌تر کنید.
 
همسر باوفا و ارجمندم گرچه آن‌طور که می‌بایست برای تو باشم نبودم لکن تقاضا دارم که مرا حلال کنی و سفارش‌هایی که در این وصیت‌نامه نوشتم به آن عمل کن و به خدا توکل کن و اعتماد داشته باش. نکته بسیار مهمی که باید متذکر شوم این است که مواظب مهدی باش و سعی و کوششت در این باشد که او را از یک تربیت و پرورش الهی برخوردار کنی و تا آنجا که امکان داشت او را به حوزه علمیه بفرست مبادا خدایی نکرده در پیشگاه خدای یکتا برای هردوی ما باعث رسوایی شود.
 
از کلیه برادران و خویشان تقاضامندم که هرکدام حقی بر من دارند که نتوانستم ادا کنم حلال کنند.
 
هرگونه موضوعی و یا مسئله‌ای در زندگی من پس از من مطرح شد اعم از مسائل مالی و یا غیره توجه داشته باشید آن‌گونه که شرع مقدس حکم می‌کند عمل نمایید.
 
والسلام و علیکم و رحمه‌الله و برکاته ایدیکم الله تعالی
سرباز حقیر اسلام اگر شایسته باشم حسن صمد زاده
 

انتهای پیام/1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۱۲:۰۷

19 Sep 2024