۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۵۸۶۶۲
امام‌جمعه فارسان:

چاره‌ای جز جنگ برای اسرائیل باقی نمانده است

امام‌جمعه فارسان گفت: تنش‌ها در حالی رخ‌داده که مذاکرات رژیم صهیونیستی تحت هدایت آمریکا برای آزاد کردن اسرای جنگی رژیم از غزه نیز بی‌نتیجه مانده و حماس حاضر به پذیرش شروط اسرائیل با وجود فشار واشنگتن و میانجی‌ها نشده است.
چاره‌ای جز جنگ برای اسرائیل باقی نمانده است
حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، اظهار کرد: این نمی‌شود که من خودم را مسلمان بدانم امّا از رنجی که یک مسلمان در میانمار یا در غزّه یا در هند یا در جاهای دیگر می‌کشد، غافل باشم؛ این بی‌تفاوتی و غفلت، خلاف تعالیم اسلامی و اصول اسلامی است.
 
وی افزود: ممکن است ما شخصاً نتوانیم کاری برای کمک به مسلمان رنج‌کشیده انجام بدهیم، امّا هم‌دلی و هم‌دردی حقیقتی است که وجود داشته باشد، این دیده‌بان بصیر امت، هم نقشه‌های دشمن و روش‌های آن‌ها را افشا می‌کند که می‌خواهند بحران‌آفرینی کنند و بعد راه‌های مقابله را یاد می‌دهد، هشدار می‌دهد که غفلت نکنیم، بیدار باشیم، حق و باطل را عوضی نگیریم.
 
ملک‌پور بیان داشت: با استفاده از آیه قرآن کریم یک قاعده به ما دادند و آن اینکه ببینید این کاری که می‌کنید و اقدامی که دارید چه کسی را خوشحال می‌کند. اگر کاری کردید که دشمن را عصبانی کرد این کار شما خوب است.

امام جمعه فارسان اضافه کرد: یکی از کارهایی که استکبار را به‌شدت عصبانی می‌کند، نشانه استقامت است، در مسیر درست حرکت کردن است و نشان می‌دهد در  راه درست حرکت می‌کنم، شعار مرگ بر آمریکا است.
 
وی اظهار داشت: وضعیت جهانی را ببینید شهر بیروت روزهای پرتنش و پرحادثه‌ای را سپری کرد و طی آن انفجارهای متعددی در دستگاه‌های ارتباطی از جمله بی‌سیم‌ها و لپ‌تاپ‌ها گزارش شد. این حملات منجر به شهادت 32 نفر و زخمی شدن ۴۵۵ تن دیگر شد و این در حالی است که پیش از این نیز هم سایبری گسترده‌ای در بیروت رخ‌داده بود.
 
وی تصریح کرد: حملات هم ناشی از خرابکاری در پیجرها بود که منجر به شهادت ۱۱ نفر و زخمی شدن ۲۸۰۰ نفر شد، بخش زیادی از آن‌ها از میان غیرنظامیان بودند. این حملات رژیم صهیونیستی پس از آن بود که کابینه امنیتی اسرائیل در روز دوشنبه طی جلسه‌ای در خصوص تشدید تنش در جبهه شمالی (نبرد با لبنان) تصمیم‌گیری کرد.
 
امام‌جمعه فارسان گفت: این تشدید تنش‌ها در حالی رخ‌ داده که مذاکرات رژیم صهیونیستی تحت هدایت آمریکا برای آزاد کردن اسرای جنگی رژیم از غزه نیز بی‌نتیجه مانده و حماس حاضر به پذیرش شروط اسرائیل با وجود فشار واشنگتن و میانجی‌ها نشده است
 
وی افزود: همزمان فشار افکار عمومی اسرائیل هم درخصوص وضعیت شهرک‌نشین‌های شمال سرزمین‌های اشغالی نیز رو به افزایش است و دولت نتانیاهو برای بازگرداندن این افراد باید کاری انجام دهد.
 
 وی بیان داشت: این فشارها به حدی است که یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته است که چاره‌ای جز جنگ برای اسرائیل باقی نمانده است این در حالی است که از یک‌سو ارتش رژیم به دلیل فرسودگی ناشی از ۱۱ ماه نبرد، آمادگی کامل ندارد و نه‌تنها نیروی زمینی آن‌ها در نبرد غزه تلفات داده، بلکه نیروی هوایی این رژیم هم در اثر حملات مستمر حزب‌الله به تجهیزات راداری تضعیف‌شده است.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۴۸:۰۳

22 Sep 2024