۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۶۹۸
شهید مرتضی درعلی:

هدف من از جبهه رفتن اين است كه نداي رهبر را لبيک گفتم

هدف من از جبهه رفتن اين است كه نداي رهبر را لبيک گفتم و براي دومين بار در دانشگاه الهیات براي خودسازی و جنگيدن درراه اسلام و براي رضاي خدا است.
هدف من از جبهه رفتن اين است كه نداي رهبر را لبيک گفتم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید مرتضی در علی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
اذا جاء نصرالله و الفتح و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا فسبح بحمده ربک و استغفر انه کان تواباَ
 
چون هنگام فتح و پیروزی با یاری خدا فرارسد و در آن روز مردم را بنگرید که فوج فوج بر دین داخل شوند و در آن حال خدای خود را حمد و ستایش کن و آمرزش بسیار طلب کن که خدای تو توبه پذیر است.
 
بنام خدا پاسدار خون شهیدان و بنام الله تنها قادر و یکتا و در هم کوبنده ستمگران و یاری‌دهنده مستضعفان و بنام او که اول و آخر همه‌چیز در دست اوست.

و درود خدا بر امام زمان فرمانده کل نیروی اسلام که با فرمانده ای آن حضرت نیروی اسلام می‌رود تا دشمن کافر را سرنگون گرداند و درود خدا بر امام امت این ابرمرد تاریخ که هم چون خورشیدی از افق ایران‌زمین دمید.

و ما ملت در خواب فرورفته ایران که هم چون ملتی که ظلمت شب آن را گرفته باشد و به صبحدم برسد و از تاریکی‌ها به‌روشنی کشیده و با رهنمون‌های پیامبرگونه‌اش ما را از بندهای مادی رهایی بخشید.

و رحمت خدا و سلام‌ها به روان پاک شهدای اسلام که با خون خود درخت پردوام اسلام را اقدام بخشیدن و درود سلام بر امت قهرمان و همیشه درصحنه ایران و بالأخص سلام و درود بر شما برادران و خواهران اینجانب مرتضی در علی وصیت‌نامه‌ای از خود به‌جای می‌گذرام که امید است خدای منان از دست همه ما راضی باشد.

هدف من به جبهه رفتن این است که ندای رهبر را لبیک گفتم و برای دومین بار در دانشگاه الهیات برای خودسازی و جنگیدن درراه اسلام و برای رضای خدا است باری من کوچک‌تر از آن هستم که برای ملت قهرمان و شهیدپرور ایران و برادران و همکلاسی‌هایم پیام می‌دهم ولی مختصر عرض می‌کنم که همان‌طور که درصحنه اول بودن درصحنه باشند و جبهه را تقویت کنند و امام را فراموش نکند و همیشه امام را دعا کنند و از خدا بخواهیم که هر چه زودتر امام زمان ظهور کند و پیامم هم برای دبیران و محصلین این است که دبیران، این الگوهای آینده و این آینده‌سازان را طوری تربیت کنند که برای آینده ایران این مملکت اسلامی دلسوز باشند.

و برای انجمن اسلامی پیامی دارم که همیشه نماز جماعت را برقرار کنید و دعاهای توسل و کمیل را برقرار کنید و این منافقین را در کوچه یا خیابان و دیدن در آنجا آن‌ها را خفه کنند و نگذارند آن‌ها وارد صفحه شوند و پیش‌ازاین به ما لطمه بزنند این منافقین که بهشتی‌ها و رجایی‌ها و باهنرها را شهید کردند و از ما گرفتند آن‌ها کور خواندند.

آن‌ها خیال می‌کنند که انقلاب ما به شخصیت بستگی دارد و الله خیر، انقلاب ما خدایی است و باید که از ایران به جهان صادر شود و جهانی گردد باری برادران و خواهران مسلمان آیا تابه‌حال هیچ فکر کرده‌اید که این‌همه شهید را ما برای چه داده‌ایم و آیا هیچ فکر کرده‌اید که ارتش کفر چرا می‌خواهد اسلام را از ما بگیرند و نماز و روزه و قران را از ما بگیرند؟!

ولی ای امت مسلمان بدانید که این‌همه خون‌ها که ریخته می‌شود به خاطر نماز و قران و دیگر مسائل اسلام است، پس امیدوارم که همیشه به فکر خدا باشید و جبهه‌ها را تقویت کنید و نماز و روزه را به‌پای دارید تا هر چه زودتر ریشه کافران از جهان کنده شود.

و پیامی برای پدر و مادر گرامی دارم که اگر من به جنگ می‌روم و این جنگ بین اسلام و کفر است اگر شهادت نصیب من گردید همانند حسین (ع) و زینب‌وار استوار باشید و برای شهادت من گریه نکنید.

 و پیام دیگر من به برادرانم که به فکر قاسم و علی‌اکبر حسین (ع) باشند که تنها و تنها به خاطر خدا و اسلام شهید شدند پس من در مقابل آن عزیزان اسلام چیزی نیستم که برای من گریه کنید واقعاً خوشحال باشید اگر شهادت نصیبم شد.

و پیام من به جنایتکاران دنیا این است که‌ای آمریکای غارتگر و ای صدام حلقه‌به‌گوش بعثی اگر من به خاطر دفاع از اسلام با گلوله‌های شماها شهید شدم بعد از من هشت برادر دیگر دارم که سنگر مرا پر کنند و اسلحه‌ام را به دوش بکشند و با شما جنایتکاران نبرد کنند باشد که شما جنایتکاران به یاری خدا به‌زودی زود سرنگون خواهید شد.

در آخر وصیت‌نامه‌ام آرزوی پیروزی رزمندگان و سلامتی امام و شفای معلولین و مجروحین را از خدای بزرگ طلب می‌نمایم.

والسلام مرتضی در علی فرزند حاج یدالله



انتهای پیام/1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۵:۵۰

10 Sep 2024