۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۵۸۶۶۶
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

اهتمام دولت سیزدهم به توسعه مدارس چهارمحال‌وبختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم نسبت به توسعه مدارس، ایمن‌سازی مدارس و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی برای دانش‌آموزان اهتمام ویژه داشته است.
اهتمام دولت سیزدهم به توسعه مدارس چهارمحال‌وبختیاری
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین‌نیوز، غلامعلی حیدری صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس اظهار کرد: بازگشایی مدارس را به تمامی دانش‌آموزان، والدین و معلمان در سطح استان سربلند چهارمحال و بختیاری را تبریک عرض می‌کنم.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با همت تمامی خدمت‌گذاران مردم و همکاری مسئولان استان تلاش شد تا بازگشایی مدارس با کمترین مشکلات انجام شود.
 
وی ادامه داد: دانش‌آموزان مایه افتخار و آینده‌سازان کشور هستند و باید تلاش شود تا با آسودگی خاطر به ادامه تحصیل بپردازند، تاکنون نیز دولت و به ویژه دولت سیزدهم نسبت به تامین اعتبار، توسعه مدارس و تبدیل مدارس گلی، سنگی و کانکسی به مدارس مناسب، ایمن‌سازی مدارس و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی اهتمام ویژه داشته است.
 
حیدری عنوان کرد: در دولت سیزدهم 80 چمن مصنوعی ورزشی برای دانش‌آموزان ساخته شد، همچنین با همت دانش‌آموزان در غالب طرح شهید عجمیان زیباسازی مدارس در ایام تعطیلات صورت گرفت.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان استان که نخبگان و آینده‌سازان کشور هستند، خاطرنشان کرد: امید است این نیروهای جوان همواره در مسیر زندگی خود بدرخشند و موجبات سربلندی این استان و میهن اسلامی خود را فراهم کنند.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۲۲:۴۸

22 Sep 2024