۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۵۸۶۶۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:

کانون تندرستی دانش‌آموزان افتتاح شد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز همزمان با بازگشایی مدارس، کانون تندستی آموزش و پرورش نیز افتتاح شد.
کانون تندرستی دانش‌آموزان افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین‌نیوز»، غلامعلی حیدری صبح امروز در مراسم افتتاحیه کانون تندرستی مرکز حرکات اصلاحی دانش‌آموزان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: امروز همزمان با بازگشایی مدارس، کانون تندستی آموزش و پرورش نیز افتتاح شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در دولت سیزدهم برای اینکه دانش‌آموزان بتوانند با نشاط به تحصیل خود ادامه دهند و به قللی که پیش روی آن‌ها است دست پیدا کنند اقدامات بسیار مهمی انجام شد و در سفر اول رئیس جمهور شهید به استان مبلغ 250 میلیارد تومان و در سفر دوم نیز 700 میلیارد تومان اعتبار به توسعه، زیباسازی و ساخت مدارس در استان تخصیص داده شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در چهارمحال و بختیاری در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی، ادامه داد: طی دو تا سه سال گذشته 80 زمین چمن مصنوعی و تعدادی سالن ورزشی در استان افتتاح شد.

حیدری عنوان کرد: در دولت سیزدهم تعداد قابل توجهی از مدارس گلی و کانکسی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری نیز به مدارس با ساختمان‌های مناسب تبدیل شد همچنین نوسازی، بازسازی و زیباسازی مدارس با کمک دانش‌آموزان و معلمان در ایام تابستان در قالب طرح شهید عجمیان دنبال شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کانون تندرستی مرکز حرکات اصلاحی دانش‌آموزان یکی از نیازهای استان بود که امروز خوشبختانه شاهد افتتاح این مرکز هستیم.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۲۳:۵۴

22 Sep 2024