۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۹
کد مطلب : ۵۷۹۱۰
امام جمعه لردگان:

جایی که ظلم ثابت شود نمی‌توانم سکوت کنم

امام جمعه لردگان گفت: در بیان مطالبات هیچ خط قرمزی به جز آبروی افراد ندارم و در جایی که ظلم ثابت شود نمی‌توانم سکوت کنم.‌
جایی که ظلم ثابت شود نمی‌توانم سکوت کنم
 حجت الاسلام مجتبی محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: امام جمعه زبان گویای مردم در بحث مطالبه‌گری است و در تقابل با مسئولین نقش واسطه را ایفا می‌کند.
 
وی افزود : هنر امام جمعه باید به میدان آوردن مردم و ‌به خط کردن مسئولان برای حل مسائل باشد، در بیان مطالبات هیچ خط قرمزی به جز آبروی افراد ندارم و در جایی که ظلم ثابت شود نمی‌توانم سکوت کنم، اما قبل از کشیدن مطالبات به تریبون نماز جمعه باید برای حل مسائل پیگیری کرد و اگر حل نشدند بعد در تریبون نماز جمعه بیان شوند.
 
حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: هیچ محدویتی در پیگیری مطالبات مردم ندارم و در تمام سطوح کشوری، استانی و شهرستانی پیگیر مسائل و مشکلات مردم خواهم بود.
 
وی ادامه داد: حل مسائل و مشکلات مردم بدون استفاده از ظرفیت خود مردم امکان‌پذیر نیست،  همان‌گونه که در عرصه‌های بزرگتر همانند جنگ تحمیلی، موضوع فراگیر کرونا، سیل، زلزله و بلایای طبیعی این مردم بودند که به میدان آمدند و مشکلات را دوشادوش مسوئیلن برطرف کردند.
 
امام جمعه شهرستان لردگان خطاب به اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها باید روایت‌گر و جریان‌ساز باشند و با رویکرد مطالبه‌گری پیش بروند، مردم را با مسائل کوچک ناامید نکنند و گذشته و حال شهرستان را در یک نگاه ببینند و پیشرفت‌ها را هم نادیده نگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطالبات باید معقول باشد و نقد منصفانه به مسئولین بزنند و ما هم تمام قد حمایت خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/ 630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۴۶:۴۷

6 Jul 2024