۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۹۸۹
شهید محمود صفری کاکلکی:

ای عزیزان در زندگانی فانی دنیا بایستی خیلی حواسمان جمع باشد غیبت دیگران را ننماییم

ای عزیزان در زندگانی فانی دنیا بایستی خیلی حواسمان جمع باشد غیبت دیگران را ننماییم تهمت نزنیم همدیگر را از دست هم نرنجانیم چون این دو سه چیز از گناهانی هستند که حق الناسند و بخشش اینگونه گناهان خیلی برایمان سخت تمام می‌گردد.
ای عزیزان در زندگانی فانی دنیا بایستی خیلی حواسمان جمع باشد غیبت دیگران را ننماییم
به گزارش«جهانبین نیوز»، شهید محمود صفری در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
او فوض امری الیه ان الله بصیرا بالعباد حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولا ونعم النصیر
 
پس از حمد خداوند تبارک‌وتعالی و نعمت رسول اکرم (ص) و سلام و درود بی‌کران به پیشگاه اولیاء الهی بالأخص یگانه اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام زمان ارواحنا و ارواح العالمین بالفداء و نائب برحقش پیر جماران کوبنده مستکبران و امید مستضعفان جهان و با سلام به حضور کلیه خدمتگزاران به اسلام و انقلاب اسلامی و سلام و درود بی‌نهایت به ارواح طیبه شهدا راه حق و حقیقت بالأخص سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) که با بذل جان و هستی خویش درس رادمردی و آزادگی را به جهانیان آموخت.
 
اکنون وصیت‌نامه خود را آغاز می‌نمایم اگرچه بنده کوچک‌تر از آن هستم که مطلبی یا پیامی به‌عنوان توصیه به ملت مسلمان و انقلابی داشته باشم. لکن استدلال از قرآن کریم قال الله تبارک‌وتعالی.
 
یا ای‌ها الذین امنوا هل ادلکم علی تجارو تنجیکم من عذاب الیم * تومنون بالله و رسوله و تجاهدون فی سبیل الله باموالکم و انفسکم ذالکم خیرا لکمان کنتم تعلمون * ای آنان که ایمان آورده‌اید آیا نمی‌خواهید که راهنمایی کنم شمارا به‌سوی دادگری که برهاند شمارا از عذابی دردناک آنکه ایمان به خدا آورید و به پیامبر او و جهاد کنید درراه خدا با مآل‌ها و جان‌های خویش این بهتر است از برای شما. اگر باشد که بدانید «سوره صف آیات 9 تا 11»
 
خداوندا بار پروردگارا تو بخشنده و مهربانی و ما بنده گنه‌کار تو هستیم تو بر ما منت نهادی و ما را انسان خلق کردی و در جسممان، جان و روح قراردادی و از درگاه معبودیت خویش عقل در وجودمان به‌صورت نهان قراردادی و توسط آیات و روایات ما را راهنمایی کردی و ما را در؟؟؟ و راه قراردادی و حال نمی‌دانم که با چه زبانی سخن بگویم و چگونه با چشم‌هایم بر روی کاغذ نگاه کنم و درد و دل نمایم و چگونه با دست‌هایم قلم بگیرم و نگارش نمایم چون من بنده گنه‌کار تو هستم و به‌جز بار گنه بار دیگری ندارم و بارها با زبانم غیبت دیگران را نموده‌ام و توجهی نسبت به این کار ننمودم با دست‌هایم کارهایی انجام دادم که مورد رضایت تو نیست.

با چشم‌هایم چیزهایی را دیدم که نبایستی بود درجایی آن‌ها را بازگو نمایم ولی بازگو نمودم خداوندا الها حال من از تو طلب مغفرت و آمرزش می‌نمایم و متوجه اعمال خود می‌گردم که چه‌بسا کارهایی انجام دادم و عمرم را بیهوده صرف نمودم خداوندا در زندگانی مرا خطراتی تهدید نموده است و تو مرا یارو غمخوار بوده‌ای و من بی‌تفاوت نسبت به این یاری و غمخواری تو گذشته‌ام خدایا دین تو در جهان مظلوم واقع گردید و احتیاج به فداکاری و ازجان‌گذشتگی داشت ولی من حرکتی نکردم و خانواده و زندگانی را نسبت به دین و اسلام ترجیح دادم خدایا برای حفظ و حراست از دین و قرآن خون لازم بود ولی من خون خودم را از خون دیگر شهدا رنگین‌تر دانستم و به یاری دین تو نشتافتم.

خدایا حال که متوجه اعمال خودپسندم گردیدم می‌خواهم که مرا زنده در آتش عشق تو بسوزانند و ای‌کاش که جان‌ها داشتم و می‌توانستم جان‌هایم را درراه تو فدا نمایم ولی افسوس و صد افسوس که یک جان دارم آن‌هم جانی ناقابل و خجالت می‌کشم که یک جان دارم و حال می‌خواهم که با بذل جان و وجود هستی درراه تو خدمت بنمایم تا شاید بتوانم خودم را از مرقوم جهنمی‌ها رها ببازم و بنده شایسته تو گردم و حال که یک جان ناقابل و بی‌ارزش دارم که درراه تو بدنم همچون خمپاره از هم بپاشد و هر تکه بدنم درجایی بیفتد تا اینکه نور آفتاب به تکه‌های بدنم بتابد و مرا بسوزاند شاید گناهانم بریزد چون من از بس گناه نموده‌ام همین دنیا را برای خودم جهنم قرار داده‌ام و هم جهنم آن دنیا را برای خودم اجاره نموده‌ام پس ای خداوند رحم من به امید تو از خانه حرکت می‌نمایم و هدف ما فقط به خاطر رضایت تو می‌باشد و هیچ‌گونه هدف دیگری ندارم یا رب از خانه و اهل می‌برم و منشی به خودم می‌دهم تا اینکه شاید بتوانم خدمتی درراه اسلام و انقلاب اسلامی به رهبری امام عزیز انجام دهم.

و به‌حق می‌دانم که با این حرکتم به‌سوی اسلام خار چشم دشمنان اسلام و منافقان کوردل می‌گردم  چون این راهی را که ما پیش‌گرفته‌ایم ادامه راه حسین (ع) و ائمه اطهار (س) می‌باشد و اکثراً از کلیه مسائل اسلام از همان صدر تاکنون اطلاع داریم و دارید که چقدر عزیز بوده و مظلوم واقع گردیده است.

یعنی در مقابل اسلام عزیز کفار سعی بر این داشته‌اند که اسلام همیشه پیروز را از بین ببرند و مسلمانان را تحت سلطه خود بگیرند و مدت‌ها بود که در ایران سرافراز دیگر از اسلام و قرآن خبری نبود و داشتند که نقشه برچیدن اسلام عزیز را برای مسلمانان بازی می‌کردند لکن دیدیم که با رشادت و رادمردی ملت مبارز ایران عواقب این‌همه خودپسندی و خودمحوری‌ها به کجا کشید و چگونه اساس ظلم را در هم‌ریخت و پا در تاریخ مطالعه نموده‌ایم و بعضاً با چشم دیدیم که در قیام 15 خرداد سال 1342 رژیم منحوس پهلوی چه فاجعه‌ای به بار آورد و بعدازاین فاجعه در کاخ دربار فرعونی خود جلسه جشن سرور گرفت و به دلیل اینکه توانسته بود با ادوات و وسایل زرهی به مردم بی‌گناه و دست‌خالی جمله کند و آن‌ها را به خاک و خون بکشد و این را برای خودش یک پیروزی بزرگ بداند به خاطر هواهای نفسانی خود و افزایش دادن به خود پستی و نادانی و کبر و غرور خویش و آخر دیدیم که با یاری خدا عواقب این رژیم مفسد به کجا کشید و چگونه با سرافکندگی و با شرمندگی به زباله‌دان تاریخ سرازیر گشت.

پس ای عزیزان این را بدانید که تن‌پروری و کبر و غرور و خودپسندی و هوسرانی فایده‌ای ندارد و این دو روز زندگانی در دنیای فانی هم فایده‌ای ندارد و آخر بایستی از این دنیا به طریقی وداع گفت و رفت پس چه‌بهتر که بنشینیم و یک فکر اساسی و انقلابی جهت حل مسائل مملکت بنماییم.

و به‌وضوح ما خودمان مشاهده می‌نماییم که در حال حاضر اسلام مظلوم به نیروی متکی به الله احتیاج دارد و ما بایستی عزم خودمان را مصمم نماییم و در این راه مستقیم حرکت کنیم. فقط به خاطر رضای حق‌تعالی و از خدای منان بخواهیم که هر چیزی قضا و قدرمان هست مقدرمان گرداند.

اگر در این راه شهید شدیم که چه‌بسا سعادتی نصیبمان گردیده است و اگر زنده هم برگشتیم بازهم چه‌بسا سعادتی نصیبمان گردیده که بیشتر درراه اسلام خدمت نماییم. ای عزیزان در زندگانی فانی دنیا بایستی خیلی حواسمان جمع باشد غیبت دیگران را ننماییم تهمت نزنیم همدیگر را از دست هم نرنجانیم چون این دو سه چیز از گناهانی هستند که حق الناسند و بخشش اینگونه گناهان خیلی برایمان سخت تمام می‌گردد.

عزیزان نکند ما از آن افرادی باشیم که الآن در ظاهر خودشان را انقلابی نشان می‌دهند، ولی در باطن بی‌تفاوت نسبت به مسائل انقلاب و اسلام می‌گذارند.

یعنی هستند افرادی که در لباس انقلابی و اسلامی می‌باشند ولی به نفع انقلاب و اسلام کار نمی‌کنند بلکه کاری می‌نمایند که شاید به نفع منافقان می‌باشد و این‌طور افراد کسانی هستند که لباس انقلاب و اسلام را دزدی نموده‌اند و لیاقت و ارزش پوشیدن لباس انقلاب اسلامی را ندارند و این‌طور افراد را حب دنیا و مقام‌پرستی اینگونه نموده است و این‌طور افراد اصلاً معنای انقلاب را هنوز نفهمیده‌اند که یعنی چه و امیدواریم به خدا که این‌طور افراد را هدایتشان گرداند پس ای عزیزان خیلی بایستی در کارهای دنیوی که سازنده پرونده آخرت ما می‌باشد با تمام و کمال دقت عمل نماییم تا اینکه لااقل بتوانیم خودمان را از گناهان مصون بداریم برادران سخن زیاد هست و وقت کم اگر بخواهیم بنویسیم بایستی یک کتابچه برای خودمان درست نماییم امت مسلمان و انقلابی و بالأخص اهالی قریه کاکلک درراه انقلاب و اسلام فداکاری نمایید و پشتیبان انقلاب باشید و امام عزیز خمینی بت‌شکن را تنها نگذارید.

از کلیه اهالی و نزدیکان طلب حلالیت می‌نماییم دیگر بیش از این مزاحم وقت گرامی شما نمی‌گردم و از شما التماس دعای خیر دارم.
 
 خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه‌دار
 رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما

خداحافظ شما به امید دیدار در کربلای معلای حسینی اگر عمری باقی باشد. مرا در زادگاهم به خاک بسپارید.


انتهای پیام/1030ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۰۷:۲۷

18 Dec 2023