۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۵۸۷۹۴
امام جمعه شهرکرد مطرح کرد:

نمایش جلوه‌ای از قدرت امروز به جهانیان

امام جمعه شهرکرد گفت: برپایی نماز جمعه امروز تهران به امامت رهبر معظم انقلاب نشان از اقتدار، شجاعت و ایستادگی ایشان بود.
نمایش جلوه‌ای از قدرت امروز به جهانیان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، سید ابوالقاسم فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: برگزاری نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب نشانه اقتدار، سربلندی، زورمندی و مقاومت و استحکام در مقابل شیاطین و ابرقدرت‌هاست، البته باید همه هماهنگ در وفاق مقام معظم رهبری، انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند. 

وی تصریح کرد: از روزی که فتنه صهیونیست‌ها آغاز شد آن‌ها هر ندای مخالفی را سرکوب کردند، در این میان کسانی ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

امام جمعه شهرکرد افزود: در طول ۱۰۰ سال گذشته هیچ نیرویی را همچون نیروهای کنونی مقاوم و مستحکم ندیدند، به طوری‌که ملت فلسطین و غزه باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مقاومت می‌کنند، البته مردم لبنان نیز به دلیل اینکه در این ماجرا درگیر شده نیز مقاومت می‌کنند، بنابراین می‌توان گفت هر کدام ضایعات بزرگی را متحمل شدند.

فاطمی بیان داشت: اسماعیل هنیه یک شخصیت جهانی بود، باید دانست این راه همچنان ادامه دارد و با مقاومت به سرانجام خواهد رسید، سعادت این است که ایران بزرگ پشت سر این قضیه بوده و حامی نیروهای مقاوم است.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود به خیزش حملات توفنده نیروهای نظامی و مانور واقعی نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و‌گفت: این اتفاق ضایعات بزرگی برای آن‌ها به همراه داشت اما ما دست بردار نیستیم، گرچه فردای آن شب که تل‌آویو موشک‌باران شد مقام معظم رهبری دیدار عمومی گذاشت که این‌ها نشانه اقتدار و توانایی ماست و نشان داد که ترسی از اسرائیل و آمریکا نداریم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه شهادت‌طلبی و روحیه جانبازی بود که ملت ایران را در دفاع مقدس به پیروزی رساند گفت: در حقیقت شهادت علما، بزرگان دین و جوانان بود که اسلام را قوی، منسجم و مستحکم و مقابل صفوف دشمن شکست‌ناپذیر کرد.

وی به هفته نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: بلازم است نیروی انتظامی از اقتدار، نفوذ کلام و مقام و منزلت برخوردار باشد، اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که در کارهای روزمره زندگی خود نیت قربت‌ الی الله داشته باشیم، در حقیقت نیروی انتظامی با جان خود بازی می‌کند اگر نیت رضای خداوند را داشته باشند همه خدمات و کارهایشان عبادت خواهد بود.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۳۲:۳۲

4 Oct 2024