۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۱۰۴
شهید غریب‌وکیلی:

مرگ با شهادت در راه خدا عزت است

عزت است که مرگ ما شهادت درراه خدا باشد و اکنون‌که خدای عزوجل این توفیق را به ما داده از شما همسران و مادر گرامی تقاضا دارم که در مرگ من صبور باشید و مبادا خدای‌نکرده سروصدا کنید که دشمنان اسلام دلشاد شوند.
مرگ با شهادت در راه خدا عزت است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید غریب وکیلی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان  و باسلام و درود بر یگانه منجی عالم بشریت  امام زمان (عج) و نائب برحقش خمینی کبیر و سلام و درود بر روان پاک شهیدان از شهدای کربلای حسینی تا شهدای کربلای بسیج سلام و درود بر ملت همیشه درصحنه و درود بر رزمندگان دلیر و پرتوان ایران اینجانب غریب وکیلی وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم.

ای خانواده عزیز و ای مادر مهربان می‌دانم که داغ من برای شما ناراحت کننده و باعث تأسف است ولی آخر تا کی باید در این دنیا که مانند یک چهاردیواری است می‌شود تحمل کرد و ما همگی امانتی هستیم که از طرف خدا به خانواده خود سپرده‌شده‌ایم و هر وقت خدا اراده کند این امانت را برمی‌گرداند و عاقبت همه ما مرگ است و چه خوشی و یا عزت است که مرگ ما شهادت درراه خدا باشد.

اکنون‌که خدای عزوجل این توفیق را به ما داده از شما همسران و مادر گرامی تقاضا دارم که در مرگ من صبور باشید و مبادا خدای نکرده سروصدا کنید که دشمنان اسلام دل‌شاد شوند و از این کار ما شهدا راضی نیستیم و شما ای نونهالان مصیب و مهدی عزیزم برای شما خیلی سخت است که در اول زندگی و حیات خود پدر و سرپرست را از دست بدهید.

ولی  باید بدانید که پدر و سرپرست همه ما خدا است و خدای مهربان و بزرگ  یار تمام ستم دیدگان و بینوایان است و از مردم دلیر و همیشه درصحنه می‌خواهم که همیشه و در همه حال امام را تنها نگذارند و گوش به فرمان امام امت باشند جبهه‌ها را خالی نکنند و انشاء الله آخرین ضربه‌های نهائی را بزنند و راه بسته کربلا را بازنمایید ان‌شاءالله.

خانه وزندگی را که سه دانگ آن ازملک  با نودوسه دانگ دیگر هم برای مصیب و مادرش باشد و از روی اسلام  با آن‌ها رفتار کنید و جنازه بنده را به امام‌زاده در مهیار اصفهان ببرید چون من این امام‌زاده را خواب‌دیده‌ام و برای من لباس سیاه نپوشید همسران من  اگر خواستند بعد از مرگ من شوهر کند اشکالی ندارد و من جلوگیری نمی‌کنم و اگر از کسی طلب یا بدهی دارم خودتان درست کنید. دیگر عرضی ندارم.


انتهای خبر/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۱۰:۵۸

3 Oct 2024