۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۱۲۰
شهید مهدی زمانیان دهکردی:

شهادت درراه تو مستلزم این است که خالص گردیده باشم

شهادت درراه تو مستلزم این است که خالص گردیده باشم و فقط برای رضای تو و قرب به تو به میدان آمده باشم ولی آرزومندم که پروردگار نیت مرا در این راه خالص گرداند.
شهادت درراه تو مستلزم این است که خالص گردیده باشم
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید مهدی زمانیان دروصیت‌امه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
الا ان حزب‌الله هم المفلحون فان حزب‌الله هم الذالبون
 
سلام و درود به حضرت حجت بن الحسن حضرت قائم منتظر مهدی موعود (عج) و باسلام و درود فراوان به‌پیر جماران و امید مستضعفان خمینی روح خدا و باسلام و درود به‌تمامی شهدای خون غلتیده انقلاب اسلامی.
 
خدایا تو را سپاس می‌گویم که به من توانایی و نیرو بخشیدی که بتوانم درراه تو قدم بردارم. خدایا از آن روزی که تو را شناختم به تو علم معرفت پیدا کردم (من عرف نفسه فرد عرف نفسه) و با استغفار و توبه از درگاه احدیت خود را آزاد ساختم.

خدایا به من آن توان و نیرو را بده که بتوانم امام عزیزم را یاری کنم و به‌فرمان اهل من ناصر حسین زمانم لبیک‌گویم. خدایا به من که مرتکب گناهان زیادی گردیده‌ام و لیاقت شهادت درراه تو را ندارم زیرا که شهادت درراه تو مستلزم این است که خالص گردیده باشم و فقط برای رضای تو و قرب به تو به میدان آمده باشم ولی آرزومندم که پروردگار نیت مرا در این راه خالص گرداند.

ان‌شاءالله خدایا تو خودت می‌دانی که من آگاهانه در این راه قدم برداشته‌ام و در این موقع و زمان‌حساس که قرآن و اسلام درخطر قرارگرفته است به یاری آن شتافته‌ام.

پدرومادر عزیزم: امیدوارم که مرا حلال کنید بعد از شهادت من در مرگم گریه و زاری نکنید و لباس سیاه هم مپوشید چون دشمنان اسلام خوشحال می‌گردند و اگر در فراغ من ناراحت گردیدید به یاد دیگر پدر و مادران شهدا بیافتید.

در مرگ صبر پیشه کنید و از خداوند بخواهید که به شما صبر عنایت کند که (ان الله مه الصابرین) و اما مرگ حق است و روزی به سراغ همه خواهد آمد و اما اگر ما باید بمیریم چرا این کشته شدن درراه خدا نباشد همانند سرور شهیدان حسین بن علی (ع)؛ و اما شما برادرانم: شماها را به تقوی و پرهیزگاری سفارش می‌کنم و شما عزیزان باید اسلحه افتاده مرا به دست گیرید و امام عزیز را یاری کنید مساجد را خالی نگذارید که مسجد سنگر است و دشمنان اسلام از همین پر شدن مساجد می‌ترسند و همیشه درراه اسلام تبلیغ کنید و در این راه که گام برداشته‌اید فقط رضای الله را در نظر داشته باشید؛ و اما خواهرم: امیدوارم مرا ببخشی و از خدا برای من طلب آمرزش نمایی.

خواهرم همچون زینب کبری (س) پیام خون مرا به گوش مردم برسان و به خاطر خدا صبر پیشه کن که خداوند صبر کنندگان را دوست می‌دارد.
 
در خاتمه از کلیه دوستان و آشنایان که نتوانستم با آن‌ها خداحافظی کنم معذرت می‌خواهم. به امید فتح کربلای حسینی و برگزاری نماز جمعه به امامت روح خدا. امام را دعا کنید. رزمندگان اسلام را دعا کنید.
 
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگه‌دار.
 
والسلام علی من البع المهدی
 
سید مهدی زمانیان دهکردی.


انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۰۷:۳۰

28 Dec 2023