کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

جایی که ظلم ثابت شود نمی‌توانم سکوت کنم

16 تير 1403 ساعت 7:29

امام جمعه لردگان گفت: در بیان مطالبات هیچ خط قرمزی به جز آبروی افراد ندارم و در جایی که ظلم ثابت شود نمی‌توانم سکوت کنم.‌


 حجت الاسلام مجتبی محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: امام جمعه زبان گویای مردم در بحث مطالبه‌گری است و در تقابل با مسئولین نقش واسطه را ایفا می‌کند.
 
وی افزود : هنر امام جمعه باید به میدان آوردن مردم و ‌به خط کردن مسئولان برای حل مسائل باشد، در بیان مطالبات هیچ خط قرمزی به جز آبروی افراد ندارم و در جایی که ظلم ثابت شود نمی‌توانم سکوت کنم، اما قبل از کشیدن مطالبات به تریبون نماز جمعه باید برای حل مسائل پیگیری کرد و اگر حل نشدند بعد در تریبون نماز جمعه بیان شوند.
 
حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: هیچ محدویتی در پیگیری مطالبات مردم ندارم و در تمام سطوح کشوری، استانی و شهرستانی پیگیر مسائل و مشکلات مردم خواهم بود.
 
وی ادامه داد: حل مسائل و مشکلات مردم بدون استفاده از ظرفیت خود مردم امکان‌پذیر نیست،  همان‌گونه که در عرصه‌های بزرگتر همانند جنگ تحمیلی، موضوع فراگیر کرونا، سیل، زلزله و بلایای طبیعی این مردم بودند که به میدان آمدند و مشکلات را دوشادوش مسوئیلن برطرف کردند.
 
امام جمعه شهرستان لردگان خطاب به اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها باید روایت‌گر و جریان‌ساز باشند و با رویکرد مطالبه‌گری پیش بروند، مردم را با مسائل کوچک ناامید نکنند و گذشته و حال شهرستان را در یک نگاه ببینند و پیشرفت‌ها را هم نادیده نگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطالبات باید معقول باشد و نقد منصفانه به مسئولین بزنند و ما هم تمام قد حمایت خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/ 630ل


کد مطلب: 57910

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57910/جایی-ظلم-ثابت-شود-نمی-توانم-سکوت-کنم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir