۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۵۸۷۹۱
امام جمعه فارسان:

مکتب سید حسن نصرالله حق بود

امام‌جمعه فارسان گفت: امروز صهیونیست‌های کودک کشِ غاصب نمی‌توانند از مردابی که خودشان درست کرده‌اند خارج شوند. مکتب سید حسن نصرالله مکتب حق، عدل، کرامت، شجاعت و انسانیت است.
مکتب سید حسن نصرالله حق بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: خودم و همه‌ی شما نمازگزاران محترم را به رعایت و تقویت و تسدید تقوای الهی دعوت می‌کنم. اهل تقوا از مستمندان و فقرا دستگیری می‌کنند. امیرالمؤمنین علیه‌السلام در حکمت ۲۵۰ از حکم نهج‌البلاغه فرمودند: هرگاه تنگدست شدید با دادن صدقه، با خدا معامله کنید.
 
وی افزود: قبلاً هم به مناسبتی ذکر شد که صدقه دادن باعث می‌شود که خداوند به نظر رحمت به شخص نگاه کند و درنتیجه مسیر زندگی تغییر و افزایشی در مال او به وجود می‌آید. لذا به خود فقرا هم دستور داده شده ولو خیلی کم صدقه بدهید تا در امور زندگی شما گشایشی پیدا شود.
 
امام‌جمعه فارسان به هفته فراجا اشاره داشت و بیان داشت: هفته فراجا را به خانواده بزرگ این نیروی خدوم و مجاهد اعم از کارمندان و فرماندهان و افسران و درجه‌داران و سربازان تبریک عرض می‌کنم؛ خدا قوت و خسته نباشید برای مجموعه فعالیت‌هایی که از لب مرز تا داخل شهرها و محلات دارند بلکه داخل خانه‌ها؛ که پلیس فتا با گوشی‌ها بالاخره سروکار دارد.
 
وی تصریح کرد: یاد شهدای گران‌قدر فراجا در عرصه‌های مختلف و انسان‌های مخلصی که هرروز در راه انجام‌وظیفه و اعتلای کلمه الله و پاسداری از ارزش‌های دینی به شهادت می‌رسند؛ و هنوز باب شهادت برای عزیزان بسته نشده را گرامی می‌داریم؛ به‌ویژه شهید هیبتی و شهید کریم زاده و از خدای تعالی برای ارواح طیبه آنان رفعت مقام و برای جانبازان و ایثارگران این نیرو عافیت و سلامت خواهانیم.
 
وی اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند: «بزرگ‌ترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش‌هاست». خب با این بیان اهمیت و ارزش کار معلوم می‌شود؛ و اینکه عزیزان ما چه کار خطیری را بر عهده دارند. همین اهمیت کار است که از آنان به‌عنوان مجاهد فی سبیل الله یاد کردند.
 
 حجت‌الاسلام ملک پور گفت: شهادت سردار بزرگ، مدافع مستضعفان، مجاهد فقیه، شهید بزرگوار سید حسن نصرالله و یار و همراه آن عزیز گران‌قدر، سردار بزرگوار عباس نیلفروشان را تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم، همچنین پیروزی بزرگی را که خدای متعال در عملیات وعده صادق 2 نصیب جهان اسلام، جبهه مقاومت و دل‌های همه مردم را شاد کرد، تبریک عرض می‌کنیم.
 
وی افزود: ما خیلی به این جایزه احتیاج داشتیم، خیلی برای ما سخت بود که یک جلاد خبیث و پلید در مقابل همه خوبان عالم ژست قهرمانانه بگیرد و به ما فخر بفروشد. خدای متعال در آیه 141 سوره نساء می‌فرماید خداوند هیچ‌گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلط باز نخواهد نمود.
 
 امام‌جمعه فارسان عنوان داشت: امروز شاهدیم همه دنیا علیه ظلم صهیونیست‌ها قیام کرده است، در این قیام عدالت‌خواهانه، هر کس نگاه می‌کند ببینید به کجا و چه کسی می‌شود اعتماد کرد؟ یک نفر مثل سید حسن نصرالله پیدا می‌شود که همه به او اعتماد می‌کنند، همه عالم به حرف سید حسن نصرالله اعتماد کردند که فرمود سست‌ترین خانه‌ها خانه عنکبوت است، اسرائیل حتی سست‌تر از خانه عنکبوت است. مکتب سید حسن نصرالله مکتب حق، عدل، کرامت، شجاعت و انسانیت است، این مهم است، باید این‌ها را ببینیم، حتی مسیحی‌ها هم به ایشان اعتماد دارند، این‌ها آشکارترین علائم ظهور هستند.
 
 وی اظهار داشت: امروز صهیونیست‌های کودک کشِ غاصب نمی‌توانند از مردابی که خودشان درست کرده‌اند خارج شوند. این مفلوک بیچاره بعد از یک سال هنوز نتوانسته است از پس حماس و تونل‌های آن برآید و اهدافی را که گفته بود دست پیدا کند بعد هدف جدید درست کرده و به لبنان حمله کرده و دست به بازی خطرناک دیگری زده و سید حسن و همراهان را به شهادت رسانده و تازه چنگ دندان نشان میده و می‌بینیم لال و گنگ بودن سازمان ملل مثل همیشه و نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه عزیز با عملیات وعده صادق (2) چنگ و دندان صهیونیست‌ها را به حمدالله خرد کرد و اگر این سگ هار با این عملیات مهار نشود چاره‌ای جز آتش زدن این سگ هار و اربابش نیست.
 
حجت‌الاسلام ملک پور در پایان گفت: در روزهای حساس انتخاب استاندار هستیم؛ که بحمدالله بین نمایندگان استان، اجماع خوبی در این زمینه حاصل‌شده و این به برکت تلاش‌های نماینده محترم شهرستان به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان است بر خود لازم می‌دانم که از ایشان و سایر نمایندگان استان تشکر کنم.

انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۵۷:۰۱

4 Oct 2024