۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷
کد مطلب : ۵۴۹۰۷
مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

رشد ۱۳۰ درصدی خرید تضمینی گندم در چهارمحال و بختیاری

مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: خرید تضمینی گندم در استان نسبت به سال گذشته تاکنون ۱۳۰ درصد افزایش داشته است.
رشد ۱۳۰ درصدی خرید تضمینی گندم در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، محسن کریمی شامگاه دیشب در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شبکه تعاون روستایی با ایجاد ۱۱ مرکز خرید در سطح استان، از نیمه اول تیر ماه سال جاری، خرید گندم استاندارد از کشاورزان را با محوریت اتحادیه تعاون روستایی و با مشارکت اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاون روستایی آغاز و گندم خریداری شده را به کارخانجات آرد حمل نموده است.

وی یادآور شد: شهرستان خانمیرزا با خرید ۷ هزار و ۸۰۰ تن گندم بیشترین میزان خرید را در سطح شبکه تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری داشته است.

مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هدف از خرید این محصول استراتژیک کاهش واسطه‌های بخش کشاورزی است که در نهایت به سود کشاورز منتهی می‌شود.

کریمی عنوان کرد: مراکز خرید شبکه تعاون روستایی در سطح چهارمحال و بختیاری تا نیمه شهریور ماه سال جاری آماده دریافت گندم از کشاورزان است و پیش‌بینی می‌شود تا زمان مذکور مقدار گندم خریداری شده توسط شبکه تعاون روستایی استان به حدود ۲۰ هزار تن نیز برسد.

وی خاطرنشان کرد: خرید تضمینی گندم در چهارمحال و بختیاری نسبت به سال گذشته تاکنون ۱۳۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۷:۴۷

22 Aug 2023