۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۵۰۸۹۰
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مطرح کرد

ثبت ۱۴ هزار ملاقات مردمی از سوی نمايندگان تام‌الاختیار رئيس‌جمهور در سفرهای استانی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در سفرهای استانی، نمايندگان تام‌الاختیار رئيس‌جمهور به‌صورت متوسط 14 هزار ملاقات مردمی دارند.
ثبت ۱۴ هزار ملاقات مردمی از سوی نمايندگان تام‌الاختیار رئيس‌جمهور در سفرهای استانی
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد صالحی در جمع خبرنگاران و در حاشيه بازدید از مرکز سامد که جهت دریافت مطالبات مردم در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری برپا شده است، اظهار کرد: 29 مجموعه از وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی از 48 ساعت قبل از سفر ریاست جمهوری با حضور نماینده تام‌الاختیار نهاد یا وزارتخانه با مردم ديدار چهره به چهره دارند.
 
وی افزود: در سفرهای استانی، نمايندگان تام‌الاختیار رئيس‌جمهور به‌صورت متوسط 14 هزار ملاقات مردمی دارند.
 
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: تاکنون حدود ۳ هزار پردازش درخواست‌های مردمی در چهارمحال و بختیاری انجام شده است که پس از رفع ایرادات درخواست های مردمی برای آن ها کد رهگیری ارسال می‌شود. 
 
صالحی عنوان کرد: کاربران ستاد پاسخگویی برخط سامانه سامد در سفرهای ریاست جمهوری به استان‌ها از ساعت 7‌‌/30 الی 9:30 دقیقه برای دریافت مطالبات مردمی پاسخگو هستند. 
 
وی خاطرنشان کرد: در سفرهای استانی رئيس‌جمهور، اداره‌کل رسیدگی به شکایات دفتر ریاست جمهوری به درخواست‌های عمومی مردم که در گذشته از طریق برگزاری تجمع اعتراضی و تهیه طومار اعلام شده است، نیز رسیدگی می‌کند.
 
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اضافه کرد: اداره ارزیابی عملکرد و بازرسی رئيس‌جمهور از یک ماه قبل از سفر ریاست جمهور به استان ها، گزارش فساد و تخلف را جمع‌آوری می‌کند، این گزارشات پس از جمع‌بندی در وزارتخانه مربوطه پیگیری می‌شود.
 
صالحی بیان کرد: پس از پایان سفر ریاست جمهور، عملکرد دستگاه‌های اجرایی و میزان رضایت مردم از آن دستگاه‌ها ارزیابی می‌شود و این گزارش به استحضار رئیس‌جمهور می‌رسد.
 
 وی افزود: مطالبات مردم از هیات دولت در سطح استانی و کشوری پیگیری می‌شود، اگر درخواست خلاف ضوابط قانونی باشد، فرد اغنا می‌شود.
 
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: تاکنون 10 هزار و 240 مطالبه مردمی در سامانه سامد چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.
 
صالحی گفت: بیش‌ترین موضوع درخواست‌های ثبت شده مربوط به مسائل معیشتی و اشتغال است، نامه‌های دریافتی حداکثر تا 72 ساعت پس از پایان سفر ریاست‌جمهوری ثبت می‌شود و پاسخگویی به درخواست‌ها حداکثر تا 72 ساعت انجام خواهد شد.
 
وی عنوان کرد: نمایندگان تام‌الاختیار رِئیس‌جمهور در شهرستان‌ها برای پاسخگویی به مشکلات مردمی و احصای مشکلات حضور دارند.
 
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مرکز ارتباطات مردمی نماد نهضت خدمت رسانی در سفرهای استانی است که ریاست جمهوری در بدو ورود به شهرکرد آن را نقشه راه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم ترسیم و ابلاغ کردند.
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۴۱:۵۸

9 Jun 2022