۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۷۱۵
شهید سعید ابراهیمی:

انقلابي بودن مهم نيست انقلابي ماندن مهم است

برادران عزيز انقلابي بودن مهم نيست انقلابي ماندن همراه با سختی‌ها و رنجها مهم است.
انقلابي بودن مهم نيست انقلابي ماندن مهم است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید سعید ابراهیمی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون
ما از خداییم و به‌سوی خدا می‌رویم. 

خدایا ما به تو ایمان آوردیم پس گناهان ما را بیامرز، ما را از عذاب جهنم مصون ساز. خدایا نمی‌دانم وقتی کشته شوم این کشته شدن من شهادت درراه خودت قرار خواهد گرفت.
 
ان لربکم ایام دهرکم؟ الافتعرضوالها ولاتعرضواعنها
 
بنام هستی دهنده و گیرنده کسی که امانات از اوست و به‌سوی او نیز باید برود.
 
باسلام و درود بر پیر جماران این آزادمرد جهان بشریت امروزی امام خمینی و باسلام به ارواح طیبه شهدای اسلام و باسلام به خانواده‌هایشان و باسلام بر رزمندگان لشگر توحید. پدر و مادرم مرا ببخشید و حلالم کنید و از اینکه من از میانتان رفتم هیچ ناراحت نباشید و این را هم باید بگویم که پدر و مادرم بعد از شهادتم کسانی خواهند بود که شما زخم‌زبان خواهند زد فقط از شما می‌خواهم که شکر خدا را بگوئید و از خداوند تعالی بخواهید که صبر را به شماها بدهد.

پدر و مادرم در آخر از شما می‌خواهم از خدا برایم طلب بخشش و مغفرت نمایید؛ و سخنی با خواهرانم و برادرانم، خواهرانم از شما می‌خواهم که زینب گونه عمل کنید و کاری که زینب (ع) کرد که کاخ یزید را به لرزه درآورد لااقل آن‌طوری که در توان شماست عمل کنید.

برادرم غلامرضا مواظب باش از خط اسلام ولایت‌فقیه سرپیچی نکنی و قرآن و نهج‌البلاغه را مطالعه کن تا مثل من از خدا غافل نباشی و راه برادرمان علی‌رضا را ادامه بده؛ و سخنی با همسر و فرزندانم رضوان، اعظم، اکرم و الهام که بدان همسرم مسئولیت سنگینی بر عهده‌داری! خداوند ان‌شاءالله به تو کمک خواهد کرد تا زمانی که بالای سر بچه‌ها هستی تا جایی که امکان دارد بچه‌ها را با روش اسلام آشنا کن، اگر پدر ندارند لااقل مادری فاطمه وار دارند که راه درست را به فرزندان نشان می‌دهد و مرا می‌بخشید و از خداوند برایم طلب آمرزش کنید. سخنی با برادران بسیجی و مردم حزب‌الله من کوچک‌تر و گناهکارتر از آنم که پیام بدهم اسلامی که چندکلمه‌ای به‌عنوان یادآوری می‌نویسم.

–اولاً همیشه به یاد خدا باشید تا از خدا غافل نباشید برادران عزیز انقلابی بودن مهم نیست انقلابی ماندن همراه با سختی‌ها و رنج‌ها مهم است. پاسداری از حریم قرآن و مبارزه با نفسانی و پیروی کردن از ولایت و روحانیت مبارز و متعهد باشید و مواظب باشید بامیان کشیدن بعضی از مسائل روحیه شمارا تضعیف نکنند؛ و ای امت مسلمان حزب‌الله جوانان خود را بافرهنگ پربار اسلام آشنا کنید.

این عزیزان نوجوان آینده‌سازان فردای انقلاب و اسلام‌اند و آن‌ها را با قرآن و نهج‌البلاغه خوب آشنا کنید. شما پدر و مادرها در پیشگاه خدا مسئولید کاری کنید که نوجوانان شما مسلمان و مالک اشترها شوند «الم یان الذین امنوان تخشع قلوبوهم لذکرالله» آیا تاکنون موقعش نشده برگردی و آیا تاکنون حقانیت اسلام برای شما ثابت نشده؟ شماها هنوز اسلام را نشناخته‌اید و دائماً دم از شرک می‌زنید آیا مکتب انسان‌ساز اسلام را مطالعه کرده‌اید و آیا کوچک‌ترین قدمی برای این ملت برداشتن اگر ایمان شما ضعیف است لااقل آزاده باشید اسلامی که نمی‌خواهد زیر بار برود و نوکر استکبار نباشد و تنها که بدون قیدوبندهای شرق و غرب روی پای خود ایستاده کمی با خود فکر کنید و حقیقت را دریابید.
 
ان الله یحب التوابین. خدادوست بندگان است-خداوند گریه گناهکار را بیشتر از عبادت، عبادت‌کنندگان را دوست دارد
 
بار خدایا تو می‌دانی که من صرفاً برای جنگیدن به جبهه نیامده‌ام بلکه هدف اصلی مبارزه با هواهای نفسانی است. که جبهه واقعاً دانشگاهی عظیم است یک مهندس ذوب‌آهن که باهم هم‌سنگر بودیم برایم تعریف می‌کرد و می‌گفت: من در دانشگاه‌های آمریکا و تهران درس‌خوانده‌ام ولی درسی که از دانشگاه جبهه یعنی برادران پاسدار، بسیج و همه نیروهای مردمی آموختم بهترین دانشگاه دنیا است. برخوردشان خالصانه جایی که از منیت‌ها خبری نیست. عبادت‌های شبانه جبهه هرکدامشان یک استاد دانشگاه هستند. در پایان از تمام برادران و خواهران مسلمان می‌خواهم که برایم طلب آمرزش کنند
 
والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته
 
من زدربارحسین بن علی ماهانه دارم
کی دگر چشم طمع بر مردم بیگانه دارم
 
تاگرفتم دست خط نوکری از مادر او
 بر در دربان آنش منصب شاهانه دارم
 
راستی برادران یک‌دفعه هم که شده به جبهه بیایید وصفی دل وفای روحانی را از نزدیک مشاهده کنید.
 
شهید ابراهیمی فرزند عبدالحمید دوم شهریور 1334 در روستای دستگرد امامزاده از توابع شهرستان کیار به دنیا آمد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و هفتم اسفند 1365 در شلمچه به شهادت رسید.


انتهای پیام/1030ج

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۱۳:۵۶

26 Jun 2024