۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۵۷۹۳۳
امام جمعه فارسان:

انتخابات امروز آینده شما را می‌سازد

امام‌جمعه فارسان گفت: انتخاب امروز مردم بر سرنوشت و آینده کشور تاثیر می‌گذارد و می‌تواند نتیجه را به نفع یا به ضرر کشور تمام کند پس لازم است مردم انتخابی اصلح داشته باشند.
انتخابات امروز آینده شما را می‌سازد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان با اشاره به نزدیک شدن محرم اظهار کرد: آرام‌آرام به ماه امام حسین و شور و حماسه محرم نزدیک می‌شویم. خیمه‌های معرفت و انسان‌سازی عَلم می‌شوند و هر کس به‌اندازه استعداد خودش از این دریای بیکران معرفت و شعور بهره می‌برد.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) مظهر رحمت واسعه الهی است که هم ارائه طریق می‌کند و راه نشان می‌دهد و هم دستگیری می‌کند و به مقصد می‌رساند، هم چراغ است که راه را نشان می‌دهد و هم کشتی است که به مقصد می‌رساند.
 
ملک پور ادامه داد: مسجدها و هیئات را مثل همیشه پرشور حفظ کنید. مدیران محترم هیئت‌امنا پایگاه‌های بسیج مساجد کانون‌ها با هماهنگی و همکاری برای همه لحظاتِ جلساتی که دارند برنامه داشته باشند. سعی کنید همه مشارکت داشته باشند بخصوص نوجوانان و جوانان.
 
وی به انتخابات امروز اشاره داشت و بیان داشت: تشکر کنم از کسانی که اول وقت رأی خود را به صندوق انداختند. افراد دیگر هم زودتر با قصد قربت اقدام کنند که در کار خیر باید عجله داشت. حتماً دیگران را هم تشویق کنید که با شوق و نشاط شرکت کنند تا دوستان شاد و دشمنان انقلاب اسلامی غمگین و ناکام بمانند. از خدای تعالی می‌خواهیم شخص اصلح و مفید به حال ملت و کشور منتخب مردم باشد. در این چند روز حرف‌های زیادی زده شد که زمانی می‌خواهد که تبیین شود؛ کنشگری‌ها و بداخلاقی‌ها و اظهارنظرها.

ملک پور عنوان داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب کاملاً گویا و شفاف در چند نوبت وظیفه مردم را مشخص کرد که باید به اصلح رأی بدهند؛ یعنی به خود مردم واگذار کردند. مردم بگردند بررسی کنند دقت کنند اصلح را پیدا کنند و رأی بدهند.

وی گفت: بیشتر متوجه شماست؛ این سرانگشت شماست که می‌تواند همه جور رقم بزند و نتیجه را به نفع کشور کند یا جور دیگری رقم بزند. همه‌اش به مردم بستگی دارد؛ به اراده شما در این مسیری که دارید قدم برمی‌دارید و آینده‌نگری‌ای که خواهید داشت.

وی به وظیفه دولت چهاردهم در خنثی‌سازی تحریم‌ها اشاره داشت و افزود: مذاکره یک راهکار برای رفع تحریم است اما مهم‌تر از آن خنثی‌سازی تحریم است که در دولت سیزدهم، مورد توجه قرار گرفت و اقدامات مهمی در این راستا انجام شد. یکی از راهبردهای خنثی‌سازی تحریم، جلوگیری از زمینه‌های تشدید تحریم است که باید بیش از پیش مورد توجه دولت چهاردهم قرار گیرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۲۱:۵۴

5 Jul 2024