۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۷۳۸
شهید مسلم آذری بنی:

انتقام خون شهيدان را از ستمگران بگيريم

ما باید هرچه زودتر خودمان را بسازیم و توشه آخرت را آماده كنيم و راه قاسم و علی‌اکبرها را ادامه دهيم و انتقام خون شهيدان را از ستمگران بگيريم.
انتقام خون شهيدان را از ستمگران بگيريم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید مسلم آذری بنی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

به نام خدا

وصیت‌نامه شهید مسلم آذری بنی
 
(ربنَا اَتنِا سَمعنا مُنادِیا ینَادی اللاایمانُ اَن آمنو بربَکم فامِنا رَبنا وَ غفَرلَنَا ذُنوبَناوَ کفَر عَنا سیئاتَنا وَ توَفَنا مَع الابرَار)
 
پروردگارا ما چون صدای سازش که خلق را به ایمان می‌خواند شنیدیم و اجابت کردیم ایمان آوردیم پروردگارا از گناهان ما درگذر. پس از حمد و سپاس خداوند متعال خدایی که برمن منت گذاشت و من را به این وادی مقدس محل عشق و ایثار آخرت و در حمد و سپاس خدایی که نظر لطف بر ما را از وادی ایمان آورد.
 
شکر خدایی را که به ما توفیق داد ما هم بتوانیم بااینکه بنده‌ای بسیار گناهکار هستیم در این راه قدم برداریم. باسلام بر اولیاءالله و اوصیاء خدا و باسلام و درود به یگانه منجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج) و باسلام و درود به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و باسلام و درود به کلیه شهدای اسلام از صدر تاکنون و باسلام و درود به رزمندگان اسلام که با سلاح گرمشان می‌جنگند تا سخنان امام امت را که فرمود: (وقا تلو هم حتی لا تکو؟ ننه) با کفار مبارزه کنید تا فتنه از روی زمین‌بر داشته شود، لبیک می‌گویند و باسلام و درود فراوان بر امت حزب‌الله که امیدواریم یک‌لحظه سلاح رزمندگان را بر زمین نگذارند؛ و ای برادران باید به این دنیا خط کشید و فکر آخرت را کرد.

ما باید هرچه زودتر خودمان را بسازیم و توشه آخرت را آماده کنیم و راه قاسم و علی‌اکبرها را ادامه دهیم و انتقام خون شهیدان را از ستمگران بگیریم و به ندای حل من ناصر حسینی امام را لبیک بگویم و به شهیدان بگویم اگر شما به لقا الله پیوستید سلاح گرمتان را نخواهیم بر زمین گذاشت و تا آخرین قطره خونمان در برابر جنایت‌کاران خواهیم ایستاد و منافقین بدانند که هر چه شهدای ما بیشتر می‌شوند ما بیشتر به خدا نزدیک می‌شویم و ما از این عقیده دست بر نخواهیم داشت.

والسلام 1365/9/29


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۵۱

3 Jul 2024