۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۷۹۰
شهید فرامرز آبرود:

استعمار صهیونیستی و حزب بعث از سیاهی چادر خواهرانمان بیشتر می‌ترسد

وصیتم به شما خواهران عزیز این است که استعمار صهیونیستی و حزب بعث از سیاهی چادر تو بیشتر می‌ترسد تا از سرخی خون من ، پس حجابت را رعایت کن و جان دشمنان اسلام را به لرزه درآور .
استعمار صهیونیستی و حزب بعث از سیاهی چادر خواهرانمان بیشتر می‌ترسد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید فرامرز آبرود در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
مثل الذین ینفقون اموالهم فی سبیل الله کمثل حبة انبتت سبع سنابل فی کل سنبلة مائة حبة والله یضاعف لمن یشاء والله و اسمع علیم (سوره بقره آیه 261)
 
مثل کسانی که درراه خدا انفاق می‌کند. به‌مانند دانه‌ای است که از یک‌دانه هفت خوشه بروید و در هر خوشه صد دانه باشد و خدا از این تعداد نیز به هر که خواهد بیفزاید چراکه خدا دارای رحمت بی‌کران است و به همه‌چیز احاطه دارد.
 
مردم شهیدپرور شهرستان لردگان برادران و خواهرانی که در تشیع جنازه من شرکت می‌کنید.
 
اول وصیتم به تو برادرم این است:
من هم‌اکنون آگاهانه و هوشیارانه در این راه قدم نهادم و همچون کوهی استوار و عزمی راسخ و باایمانی قوی در برابر حزب بعث عراق قرارگرفته و باهدف اصلیم که شهادت درراه او بود رسیدم. وصیتم به‌تمامی برادران این است که امام را تنها نگذارید و همیشه سعی کنید با اوباشید و از روحانیت مبارز که مرزبانان افکار ما هستند دفاع کنید؛ و این افتخار ماست که درراه اسلام شهید شویم.

دیگر وصیتی که دارم سلاح که از دست شهدای ما می‌افتد شما وارث آن هستید و آن را بردارید و اگر این کار را بکنید و پیروی از خط امام را فراموش نکنید و پیروی را با عمل خود ثابت کنید اگر اینگونه شد هیچ انحرافی نمی‌تواند شمارا تهدید کند؛ و اگر از امام پیروی نکنید مورد مواخذه  خدای بزرگ قرار خواهید گرفت؛ و اما برادران وظیفه تک‌تک ما است که آن‌قدر شهید بدهیم تا اسلام عزیز با ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) و نور قسط عدل الهی در سایه توحید برقرار گردد؛ و اما وصیتم به شما خواهران عزیز این است که استعمار صهیونیستی  و حزب بعث از  سیاهی چادر تو بیشتر می‌ترسد تا از سرخی خون من، پس حجابت را رعایت کن و جان دشمنان اسلام را به لرزه درآورد دیگر عرضی ندارم.
 
در ضمن خواهر مهربانم وقتی جنازه برادر تو را به منزل آوردن باید زینب گونه باشی در مرگ من گریه و زاری نکن. نکند مرگ من روی شما اثر بد بگذارد بلکه موجب سرکوبی دشمنان اسلام گردد.
 
فرامرز آبرود (حسین پور)

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۰۳

5 Jul 2024