۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۵۳۱
شهید سید آیت‌الله احمدی:

جبهه محل خودسازى است

روزى از اين دنيا هجرت می‌کنیم و به دنياى ديگرى می‌رویم پس بايد سعى كنيم كه در اين راه‌توشه‌ای برداريم كه بدردمان بخورد و فایده‌ای برايمان داشته باشد.
جبهه محل خودسازى است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید سید آیت‌الله احمدی فرزند سید ابوالقاسم پنجم خرداد 1347 در روستای شیخ شبان از توابع شهرستان بن استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند و کارمند جهاد بود که از طرف پشتیبانی جهاد سازندگی استان عازم جبهه شد. بیست و پنجم بهمن 1365 به‌عنوان راننده در منطقه شلمچه براثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در گلزار زادگاهش قرار دارد.

سید آیت‌الله در وصیت‌نامه‌ای که از خود بر جای گذاشته، به تقوی و خودسازی انسان و تأثیرات جبهه بر روی انسان‌ها پرداخته که به شرح ذیل است:

ولئن قتلتم فی سبیل الله اوتم لمغفره من الله ورحمه خیرممایجمعون.

اگر درراه خدا کشته‌شده یا بمیرید در آن جهان به رحمت خدا نائل خواهید آمد و آن بهتر از هر چیزی است که در حیات دنیا برای خود فراهم خواهید کرد.

 پس انسان به یاد مرگ باشد چراکه روزی مرگ می‌آید و آن‌وقت است که انسان می‌بیند برای دنیای آخرت هیچ ندارد. پس برادران مرگ و شهادت حق است و آتش جهنم حق است و بهشت و نعمات اخروی حق است.

برادران و خواهران به یاد داشته باشید که روزی از این دنیا هجرت می‌کنیم و به دنیای دیگری می‌رویم پس باید سعی کنیم که در این راه‌توشه‌ای برداریم که بدردمان بخورد و فایده‌ای برایمان داشته باشد.

پس چه‌بهتر که توشه ما اعمال صالح و نیک و دعا و عبادات که بدرد آخرتمان بخورد و در مقابل خدا و پیامبر و ائمه ومومنین شرمسار نبوده باشیم. پس سعی کنیم به یاد مرگ باشیم که به یاد مرگ بودن خیلی خوب است انسان را بیشتر به یاد خدا می‌اندازد.

مسئله دیگر اطاعت از امام عزیز وگرامیمان که امیدوارم خداوند این بزرگوار را تا انقلاب مهدی برای ما نگه دارد تا ما این انقلاب را به‌وسیله موعضات و دستورالعمل‌های ایشان به صاحب اصلی‌اش تحویل دهیم. پس برادران توجه داشته باشید که زیاد از امام جلو نیفتید که از راه اصلی منحرف می‌شوید و اگر از امام عقب بمانیم از حقیقت و اسلام گمراه می‌شوید، چراکه امام مظهر واقعی اسلام است که تمام دستورات اسلام در اعمال ایشان خلاصه‌شده است. پس نکند از امام یک‌لحظه غافل شوید که منحرف می‌شوید از اسلام و قرآن و جمهوری اسلامی.

پس دیگر مسئله این است که برادران سعی کنند با نفسشان مبارزه کنند جهاد اکبر کنند جهاد با نفس خیلی مهم است. به حدی که امام عزیزمان خیلی روی جهاد اکبر تکیه می‌کنند چراکه اگر جهاد با نفس نکنیم جهاد با دشمن هیچ سودی ندارد.

پس برادران سعی کنند هم جبهه بیایند برای جهاد با نفس وهم به جبهه بیایند جهاد با دشمن بکنند چراکه جبهه اولاً محل خودسازی است ثانیاً محل واقعی انجام نماز و روزه و دعا و عبادت و بعداً جهاد اصغر است. پس برادران بیاید به جبهه‌ها و جبهه‌ها را پرکنید.

و از امت شهیدپرور تقاضا دارم که از من به‌عنوان یک برادر کوچک‌تر بپذیرند که به نماز و ارتباط باخدا اهمیت بدهند. سعی کنند نماز اول وقت و با خشوع و خضوع بخوانند و تقوی را پیشه کنند و نماز را بیشتر اهمیت بدهند تا به‌جایی برسند که نماز انسان را از زشتی‌ها، بدی‌ها و منکرات  دورنگه دارد و تا می‌توانید تقوی را پیشه کنید چراکه تقوی سازنده انسان است و موجب می‌شود که انسان خدا را با چشم ببیند (چشم دل و عشق به خدا) واو را واقعاً ببینید و هرلحظه‌اش عبادت باشد.

دیگر وصیتم به پدرومادر و خانواده این است که در شهادت من صبر و تحمل داشته باشند وسعی کنند که به دشمنان بفهمانند که ما فرزندمان را به خاطر اسلام دادیم و می‌توانیم شهادت او را تحمل‌کنیم و به‌تمامی کسانی که وصیت‌نامه مرا می‌خوانند امیدوارم که  بفهمند که من فقط به خاطر خدا و اسلام و جمهوری اسلامی و دفاع از میهن و سپس فیض عظمای شهادت به جبهه آمدم خداوندا مارا توفیق ده که در خدمت به اسلام و مسلمین از جان و مال وزندگی بگذریم و به خدمت قرآن جان و مال خود را بدهیم.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۳۸

24 Jun 2024