۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۱۴۸۰۱
عمه شهید صادق حسینی:

از اینکه صادق به دست دشمنان اسلام و قرآن به شهادت رسیده تردیدی ندارم که او را قربانی راه امام حسین(ع) بدانم

از خدا می خواهم که شهید ما را در کنار شهدای مظلوم کربلا قرار دهد.
از اینکه صادق به دست دشمنان اسلام و قرآن به شهادت رسیده تردیدی ندارم که او را قربانی راه امام حسین(ع) بدانم
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از مشکات برین، خانم حسینی عمه شهید صادق حسینی که برادرزاداش صبح روز شنبه سوم خرداد بر اثر بمب‌‌گذاری در مسیر خودروی حامل کارگران و مهندسان ایرانی شاغل در خط لوله انتقال گاز در شمال شرق بعقوبه در خاک عراق به شهادت رسید با باری از اندوه و غم، دعوت ما را برای مصاحبه قبول کرد و به صحبت پرداخت.

خبرنگار: ضمن تسلیت این غم جانکاه به شما و خانواده محترم، بفرمایید، شهید صادق حسینی با چه هدفی به کشور عراق سفر کرد؟

عمه شهید: صادق 36 ساله و متاهل دارای دو فرزند7 ساله و 11 ساله بود او در کار جوشکاری مهارت ویژ ه ای داشت و بسیار به کار و زحمت می پرداخت، وتلاش برای کسب روزی حلال را برای خود افتخارمی دانست، 2 ماه بود که در پروژه انتقال گاز به سختی و با مشقات زیادی کار می کرد و هدف از عزیمت صادق به عراق، چیزی به جز کار کردن و کسب روزی حلال و امرار معاش خانواده نبود.

hoseyni-sadegh
خبرنگار:رفتار صادق با شما و دیگر آشنایان چطور بود؟

عمه شهید:  صادق در بین دیگر بچه های فامیل بیشتر از همه به دیگران احترام می گذاشت و دلجویی می کرد، اخلاقش نیکو بود و هرگز به خودش ناراحتی و عصبانیت راه نمی داد و همه از دستش راضی بودند بویژه به پدر و مادرش ارادت خاص داشت.

hoseyni-sadegh2
خبرنگار: با وجود اینکه غم از دست دادن عزیز ناگوار است و تحملش سخت به نظر می رسد، از اینکه برادرزاده تان به مقام شهادت در راه حماسه اقتصادی نایل شدند احساستان را چیست؟

عمه شهید: من از اینکه صادق به دست دشمنان اسلام و قرآن به شهادت رسیده تردیدی ندارم که او را قربانی راه امام حسین(ع) بدانم و از خدا می خواهم که شهید ما را در کنار شهدای مظلوم کربلا قرار دهد. دشمنان این نظام حتی به کارگران بی دفاع ما که برای کسب روزی حلال به کشورهای دیگر می روند رحم نمی کنند و جوانان ما را پرپر می کنند، امیدوارم خداوند آنها را به سزای اعمالشان برساند.

وی در پایان افزود: پدرش دومین فرزندی است که از دست می دهد پسر دیگرش در سن 20 سالگی بر اثر سانحه تصادف از بین رفت، داغ فرزند خیلی سخت است امروز ذره اي از مصیبت های زینب کبری(س) را متوجه مي شوم که ایشان چه قدر صبر بربلا داشتند.

hoseyni-sadegh3

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
این دومین باره که این اتفاق میفته.مسئولین دست رو دست نزارین.اگه عراق توانایی تامین امنیت نیروهای کار ایرانی رو نداره چرا اجازه میدین برن اونجا کار کنن

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۹:۲۷

2 Jan 2020