۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۵۹۰۴۱
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) مطرح کرد:

مزار شهدا فانوس راه نوجوانان و جوانان

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: مزار شهدا در روی زمین به عنوان فانوس و چراغ راه جوانان و نوجوانان می‌باشد.
مزار شهدا فانوس راه نوجوانان و جوانان
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار علی محمد اکبری در همایش تجلی اخلاص و تجلیل از عوامل اجرایی و خادمان اردوهای راهیان نور چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شهدا دوران مقدس نبردشان عاشورایی و علوی بود، بعد از دوران دفاع مقدس با حضور رهبر معظم انقلاب در شلمچه راهیان نور شکل گرفت.
 
وی بیان داشت: روایت‌گران دوران دفاع مقدس، روایت‌گری در قالب جهاد تبیین درباره آنچه که بر فرزندان رهبر معظم انقلاب (ره) در دوران دفاع مقدس گذشت را بیان می کنند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به دیدار مقام معظم رهبری با پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اشاره و مطرح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ امروز حزب الله، فلسطین و غزه تدوام دوران دفاع مقدس می‌باشد زیرا ایران در دوران دفاع مقدس در مقابل تمام استکبار جهانی بود.
 
وی افزود: ایران در دوران دفاع مقدس در برابر تمام کشورهایی که همکاری، همراهی و یا در برابر جنایات آن دوران سکوت کردند، ایستاد به جز دو کشور که در جبهه مقاومت بود و مردم ما به سپاسگزاری آن دوران در مقابل گروهای تکفیری که برای براندازی انقلاب اسلامی و از بین بردن اسلام ناب محمدی بودند، ایستاد‌.
 
سردار اکبری یادآور شد: شهدای گرانقدری را استان چهارمحال و بختیاری در دفاع از حرم آل الله داد زیرا اولین بسیجی مدافع حرم از این استان بود، ما اولین های زیادی داریم.
 
وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند نظم نوین جدید جهانی در حال شکل‌گیری است در این نظم نوین جهانی کشورها و قدرت هایی ماندگار هستند که از خود در مقابل استکبار جهانی دفاع کنند و بایستند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: بعد از جنگ جهانی اول و دوم سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر که شکل گرفت کسانی هستند که سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر را تصرف عدوانی و هم صاحب وتو شدند تا همچنان رای دیگران را نادیده بگیرند.
 
وی به بی طرفی ایران در جنگ جهانی دوم اشاره و گفت: در همین بی طرفی بیش از ۸ تا ۱۰ میلیون نفر تلفات داشتیم لذا امروز جنگ قدرت بین اسلام و غرب است، شکل‌گیری قدرت‌های شرق و غرب بعد از جنگ دوم باعث فروپاشی قدرت شرق شد اما قدرت غرب به دنبال ماندگاری است.
 
سردار اکبری با بیان اینکه فکر نکنید جنگ مردم مظلوم فلسطین، حزب الله، سوریه و جبهه مقاومت با رژیم صهیونسیتی است، تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی به نیابت از غرب و آمریکا می‌جنگد، همان طور که بارها امامین انقلاب فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است.
 
وی به مسئولیت مسلمانان در مقابل جنایات رژیم صهیونسیتی تاکید کرد و اذعان داشت: مقام معظم رهبری در نماز جمعه نصر اعلام کردند و ظیفه ذاتی ما مسلمانان کمک به جبهه مقاومت می‌باشد، هر کسی با قلم، رسانه، بیان، مالی و... می‌تواند از جبهه مقاومت حمایت کند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در فضای مجازی جنگ ترکیبی، فرهنگی و نرم خانه ها و فرزندمان را فراگرفته، شبهاتی توسط استکبار جهانی خصوصاً رژیم صهیونسیتی بر اذکار و افکار جوانان و نوجوانان ایجاد می‌کنند، وظیفه خطیر من و شما شبهه زدایی است.
 
وی به کمک‌های مالی مردم به جبهه مقاومت و حزب الله لبنان اشاره و گفت: امروز در فضای مجازی و رسانه دیدیم هر کس هر چه در توانش بود در راستا حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله لبنان هزینه کردند، مردم مسلمان و انقلابی ایران با تمام وجود از آنها دفاع کردند.
 
سردار اکبری یادآور شد: رژیم کودک کش صهیونسیتی دست به هر جنایتی می‌زند و از طرف قدرت‌های سازمان ملل بازخواست نمی‌شود؛ وظیفه تک تک ما حمایت از جبهه مقاومت با حضور در مساجد، نماز جمعه، پشتیبانی مالی، گفتاری، نوشتاری و... هر کس می‌تواند در حد توان خود از جبهه مقاومت پشتیبانی کند.
 
وی با بیان اینکه راهیان نور کارخانه انسان سازی است، گفت: اگر می‌خواهیم جوانان و نوجوانان را نجات دهیم، بهترین راه اردوهای راهیان نور می‌باشد؛ راهیان نور بسنده به مناطق عملیاتی نیست یادمان، یادواره ها، شهدا گمنامی و... همه راهیان نور است شهدا همچون ستارگان هستند که راه را به ما نشان می‌دهند، مزار شهدا در روی زمین به عنوان فانوس و چراغ راه جوانان و نوجوانان می‌باشد.

انتهای خبر/ ۵۳۰ ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۴۳:۴۸

24 Oct 2024