۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۲۵۷
شهید عباس جهانپور:

اگر به یاری خدا شهیدم شدم برای من عزاداری نکنید

پدرومادر عزیزم باید بگویم که اگر به یاری خدا شهیدم شدم برای من عزاداری نکنید و لباس سیاه به تن نکنید اگر مجلسی خواستید بگیرید یاد تمام شهدا هم باشید.
اگر به یاری خدا شهیدم شدم برای من عزاداری نکنید
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید عباس جهانپور در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم رب الشهدا
 
شهادت هدیه ایست از جانب خدای تبارک‌وتعالی
 
امام خمینی (ره)
 
وصیت‌نامه شهید عباس جهانپور
 
بنام خداوند قادر قهار جبار و عادل و بخشنده مهربان و بنام نامی حضرت محمد (ص) خاتم انبیاء و بنام مهدی موعد امام زمان (عج) و بنام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی وصیت‌نامه خود را شروع می‌کنم.
 
پدرومادر عزیزم من مدت‌ها بود که می‌خواستم به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شوم و تا اینکه الآن به یاری خدا این لیاقت را پیدا کردم و اعزام شدم، من می‌خواستم به جبهه بیایم تا با کمک برادران خود و به یاری خداوند و امام زمان بتوانیم ریشه صدام و صدامیان و ابرقدرت‌ها را بکنیم و پرچم عدل اسلامی را در سراسر جهان به احتراز درآوریم، البته پدرومادر ما فقط به خاطر اینکه صدام خاک ما را اشغال کرده است نیامدیم بلکه به خاطر اینکه بتوانیم مردم زجرکشیده عراق را آزاد کنیم و راه کربلا و پس‌ازآن راه قدس را آزاد کنیم.
 
پدر و مادرم من خوب میدانم که برای من زحمت فراوان کشیده‌اید حتی تا آنجائی که نمی‌توانم از نام بردنش و یا حتی فکرش را بکنم اما باید بگویم تا وقتی‌که در نزد شما بودم هیچ فایده‌ای نه برای شما داشتم و نه برای اسلام و نه برای میهن خودم ایران عزیز.
 
اما به یاری خدا اکنون‌که به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام‌شده‌ام شاید بتوانم با نثار خون خود کمکی به اسلام و میهن بکنم.
 
اما پدرومادر عزیزم از اینکه حرف شمارا گوش نکردم و به جبهه اعزام شدم باید مرا ببخشید آخر دلم در جبهه بود و خودم نزد شما البته از اینکه من به جبهه آمده‌ام ناراحت نیستم آنقدر خوشحال هستم که فکر می‌کنم بار سنگینی را از دوشم برداشتم و آنقدر احساس راحتی می‌نماید که نمی‌توانم وصیت‌نامه را خوب بنویسم من مانند پرنده عاشقی هستم که هرگاه عجله می‌کند تا زودتر به آشیانه برگردد.
 
پدرومادر عزیزم باید بگویم که اگر به یاری خدا شهیدم شدم برای من عزاداری نکنید و لباس سیاه به تن نکنید اگر مجلسی خواستید بگیرید یاد تمام شهدا هم باشید، در پایان از شما می‌خواهم که امام را دعا کنید رزمندگان اسلام را دعا کنید و در هر مجلس اسلامی شرکت کرده و بقول امام مساجد سنگر است سنگرها را حفظ کنید، ان‌شاءالله که همگی بتوانیم در خط سرخ امام پیش برویم.
 
والسلام و علیکم و رحمت‌الله برکاته
 
عباس جهانپور


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۰۶:۵۱

11 Jan 2024