۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۳۸۲
شهید خدامراد یوسفی:

مردم؛ به یاد خدا و پیرو ائمه اطهار باشید

مردم به یاد خدا و پیرو ائمه اطهار باشید و همه باهم به‌سوی اسلام پناهنده شوید و از آب‌وخاک و ناموستان خوب مواظبت کنید. پشتیبان ولایت‌فقیه و گوش‌به‌فرمان امام امت باشید.
مردم؛ به یاد خدا و پیرو ائمه اطهار باشید
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید خدامراد یوسفی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سخن پروردگار را به یاد داشته باشید که می‌فرماید:
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون
گمان نبرید کسانی  که درراه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند بلکه آن‌ها زنده‌های ابدی هستند و در نزد پروردگارشان روزی‌دارند.

وصیتی خطاب به مردم
مردم به یاد خدا و پیرو ائمه اطهار باشید و همه باهم به‌سوی اسلام پناهنده شوید و از آب‌وخاک و ناموستان خوب مواظبت کنید. پشتیبان ولایت‌فقیه و گوش‌به‌فرمان امام امت باشید.

آرزویم پیاده شدن احکام اسلام و بیداری مسلمین و گسترش حکومت اسلامی و سرنگونی مستکبران و فرج حضرت مهدی (عج) زیارت آن حضرت و شهادت در رکابش است.

امیدم: عفو و بخشش خدای متعال و شفاعت پیامبر (ص) و ائمه هدی (ع) و شهدای راه حق و هم‌نشینی با بندگان مخلص خدا  رضوان‌الله.

مادرم: حلالم کن شما خیلی در زندگی زجر کشیدید رنج‌ها و سختی‌ها متحمل کشته‌اید خداوند ان‌شاءالله  شمارا از کنیزان زهرا (س) قرار دهد. مادرم از من راضی باش که بی‌نهایت به دعایت نیازمندم.

و سخنی با پدرم: شما برایم زحمت زیادی کشیدید و من نتوانستم زحمت‌هایت را جبران کنم. پدرم مرا ببخش که فرزند خوبی برایت نبودم؛ و شما برادرانم  دست از اسلام و امام برندارید دست از اسلام و قرآن برندارید با قرآن و امام باشید وبدانید که سعادت در اسلام است و وارث خون من شما هستید.

ای خواهرانم حجاب و عفتتان و پاک‌دامنی خود را حفظ کنید وبدانید حجاب شما مشت محکمی است به دهن یزیدیان زمان از همه دوستان و آشنایان و نزدیکان  حلالیت می‌طلبم و اگر بدی از بنده دیده‌اید به بزرگی خودتان حلال کنید.

در پایان به پدرومادر توصیه می‌کنم برایم هر قدری که برایتان میسر است نماز و روزه بخوانید و بگیرید.

با شهادت به وحدانیت الله و رسالت رسول‌الله و  امامت حجت‌الله و نیابت روح‌الله به امید ظهور حضرت مهدی (عج) و پایان گرفتن نابسامانی‌های جهان مسلمین و سرنگونی طاغوت‌ها.

در پایان دفنم روضه زهرا (س) و امام حسین را بخوانید.

خداحافظ جمعه 18/11/64 بنده گناهکار خدامراد یوسفی.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۱:۰۵

24 Jan 2024