۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۵۹۰۴۰
مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) خبر داد:

اعزام ۶۶۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته ۶۶۰۰ نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان این استان به اردو راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام کردیم.
اعزام ۶۶۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، 
عیسی حیدری در همایش تجلی اخلاص و تجلیل از عوامل اجرایی و خادمان اردوهای راهیان نور چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از هفته آینده اردو راهیان نور جنوب آغاز می‌شود.
 
وی بیان داشت: سال گذشته ۶ هزار و ۶۰۰ نفر به اردو راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام کردیم.
 
مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: امسال دو اردو در استان خوزستان با ظرفیت هفتصد نفری داریم تا تعداد نفرات بیشتری را به راهیان نور اعزام کنیم.
 
وی گفت: سال گذشته با کمک مسئولین ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای اردو راهیان نور هزینه کردیم که اعزام‌ها شامل بسیجیان، تعدادی از کارکنان و خانواده آنها بودند.
 
حیدری با بیان اینکه بیشترین اعزام از قشر دانش‌آموز و بعد از آن دانشجو بودند، تصریح کرد: اقشار تأثیر گذار و تأثیر پذیر قشر دانشجو و دانش‌آموز هستند و سعی می‌کنیم از این دو قشر بیشتر برای اردوهای راهیان نور اعزام کنیم.
 
وی به همکاری مدیران ادارات در اعزام افراد به مأموریت راهیان نور اشاره و گفت: امسال هم می‌طلبد مدیران ادارت کمک کنند تا این مأموریت را به نحو احسن انجام دهیم.
 
مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به جز اردوی راهیان نور، اردو راهیان پیشرفت در سال گذشته و امسال برگزار می‌شود، اذعان داشت: در تلاش هستیم تا تعداد بیشتری از قشر دانش‌آموز از صنایع و کارخانه‌ها بازدید و با دستاوردهای نظام بیشتر آشنا شوند.
 
انتهای خبر/ ۵۳۰ ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۳۸:۰۱

24 Oct 2024