۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد مطلب : ۵۹۰۴۳
از سوی دبیرخانه سی‌وششمین جشنواره تئاتر صورت گرفت:

انتشار جدول بازبینی نمایش‌های تئاتر چهارمحال و بختیاری

جدول زمان‌بندی بازبینی نمایش‌های متقاضی حضور در سی‌وششمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.
انتشار جدول بازبینی نمایش‌های تئاتر چهارمحال و بختیاری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، طبق جدول منتشر شده سی و ششمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال وبختیاری، بازبینی‌ آثار متقاضی در جشنواره به مدت چهار روز و از روز دوشنبه 7 تا 10 آبان در شهرستان‌های بروجن، اردل، فارسان، شهرکرد و فرخشهر انجام می‌شود و نمایش‌های زیر مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

دوشنبه  هفتم آبان ماه، به ترتیب جدول بازبینی نمایش‌های «هزار فرسنگ زیر دریا» به کارگردانی: محمود رضا حقیقتی از  بروجن، «درباره ماندن» به کارگردانی: سروش ضیاء از بروجن، «قطعه‌ای از قلب آسمان» به کارگردانی امین جعفری از بروجن، «آهوی وحشی» به کارگردانی علیرضا فرهنگ از بروجن، «پی (p)» به کارگردانی پژمان شبانی از بروجن،«راه و بی راه» به کارگردانی عاطفه زمانی از بروجن، «آقای من» به کارگردانی علیرضا فرهنگ از بروجن و «گمشده» به کارگردانی محدثه جمالی از بروجن مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

 سه‌شنبه هشتم آبان‌ماه نمایش‌های «صبح به خیر» به  کارگردانی محمد حسین کاجی از اردل، «شب بیست و یکم» به کارگردانی امیر محمد اسدی از فارسان، «پل و پلنگ» به کارگردانی یاسر الله‌بخشی از فارسان، «چرا...؟» به کارگردانی شجاع محمدی از فارسان و «بلوط و بازعلی 2» به کارگردانی غلام عباس دادور از فارسان مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

همچنین در روز سوم بازبینی چهارشنبه نهم آبان‌ماه نمایش‌های «پا پروک» به کارگردانی داریوش خدادادی از شهرکرد، «زیپ و زاپ» به کارگردانی داود یادگاری از شهرکرد، «بر خوانی علمیه» به کارگردانی علیرضا طاهریان از شهرکرد، «شرایط» به کارگردانی مهدی احمدی بنی از شهرکرد، «شس تن» به کارگردانی فراز مهدیان از شهرکرد، «آبی یا قرمز» به کارگردانی فاطمه برزکار از فرخشهر و «در همین حوالی» به کارگردانی سعید جوانبخت از فرخشهر مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

در آخرین روز بازبینی‌ها ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۳ نیز نمایش‌های «سکوت» به کارگردانی فاطمه امینی از شهرکرد، «نذر» به کارگردانی رضا علوی از شهرکرد، «آتش بس» به کارگردانی رضا ولی‌پور از شهرکرد، «نقطه سر خط» به کارگردانی رضا علوی از شهرکرد، «تاییریکا» به کارگردانی محمد حیدری از شهرکرد، «برج بابل» به کارگردانی ارمیا رحمانی‌فر از شهرکرد و «عکاسی جنگ» به کارگردانی سید مجتبی تهوری از شهرکرد مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است سی و ششمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۳ با دبیری سید رحیم موسویان در شهرکرد برگزار خواهد شد.

گفتنی است آثار در مرحله بازبینی بدون حضور تماشاگر اجرا خواهند شد و اسامی هیات انتخاب به زودی از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر می‌شود.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳

ساعت:

۰۶:۰۰:۱۳

25 Oct 2024