۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۵۸۹۰۳
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

استفاده از هنر در کنگره شهدا ضروری است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استفاده از ظرفیت‌های تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی در کنگره شهدا استان را ضروری دانست.
استفاده از هنر در کنگره شهدا ضروری است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، علی محمد اکبری در حاشیه بازدید از حوزه هنری استان و نشست مشترک ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری با حوزه هنری اظهار کرد: در نظر داریم در دومین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری از ظرفیت هنری استان استفاده کنیم که یکی از ظرفیت‌های اصلی حوزه هنری استان است.

وی با بیان اینکه رویکرد ما در دومین کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری هنری است، بیان داشت: در زمینه تولید کتب برای دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری کیفیت و کمیت را توأمان در نظر بگیریم، باید کیفیت کتب آنقدر بالا باشد تا خواننده جذب آن شود و می‌طلبد از تجربیات هنرمندان حوزه هنری استان استفاده شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: موسیقی استان چهارمحال و بختیاری با گویش‌های مختلف کم نظیر است؛ تلاش کنیم در دومین کنگره ملی شهدای استان آثار ماندگاری با مضامین ایثار و شهادت تولید کنیم.
 
وی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا اسلام ناب را از بین ببرند، تولیدات کنگره باید مورد توجه نوجوانان و جوانان قرار گیرد زیرا آنها آیندگان کشور هستند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۵۹:۰۴

14 Oct 2024