۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۴
کد مطلب : ۵۸۸۹۹
عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد:

شهرکرد شهر دوستدار کودک می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: شهر دوستدار کودک در صورتی در شهرکرد محقق می‌شود که دستگاه‌های اجرایی مربوطه همکاری و هم‌افزایی لازم را داشته باشند.
شهرکرد شهر دوستدار کودک می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، ماشاءالله ایزدی در جلسه کمیسیون فرهنگی با موضوع پیگیری شهر دوستدار کودک،اظهار کرد: شهر یا گروهی که پیشنهادات و نظرات کودکان را می‌شنود و برای کودکان ارزش و امنیت قائل هستند و آن پیشنهادات را هدف‌گذاری و اولویت‌بندی می‌کند و سپس نیازهای اساسی کودکان را در چارچوب قانون علمی و منطقی مرتفع و موانع را رفع می‌کند،تعالی بخش می شود.

وی ادامه داد: در حقیقت شهر دوستدار کودک یک شهر دوستدار انسان و انسانیت است چون کودکان عامل پیوند نسل‌های گذشته و آینده در هر جامعه هستند، بنابراین اصلاح و تربیت معیار هر جامعه از طریق کودکان امکان‌پذیر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد افزود: شهر دوستدار کودک از بدو تولد تا زمان بلوغ و بعد از آن در سایه امنیت، آرامش و عزت و در چارچوب قانون می‌تواند با امکانات مناسب در حیطه‌های زیست‌محیطی، خدمات، پارک، حمل‌ونقل، مراکز آموزشی و فرهنگی لازم توجه است.

ایزدی تصریح کرد: هدف از پروژه و طرح مطالعاتی شهر دوستدار کودک بررسی کیفیت امکانات موردنیاز کودکان در حیطه‌های رفاهی، تفریحی، آموزشی، فرهنگی، حمل‌ونقل برای تامین نیازها و رفع موانع در راستای بهبود فضای شهر، برای تعاملات و مشارکت کودکان و نوجوانان به‌منظور طراحی و ساخت شهر خوب و در تراز تمدن اسلامی ایرانی است.

وی تشریح کرد: البته برای تحقق این مسئله هم‌افزایی و همکاری ادارات ذی‌ربط را می‌طلبد، دراین زمینه برخی ادارات با مدیریت شهری همکاری خوبی داشتند و برخی هم لازم است که با اقدام به هنگام توجه بیشتری نموده تا با همکاری و هم‌افزایی و خرد جمعی و فهم مشترک به نتیجه مطلوب برسیم و شهری تراز داشته باشیم.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۲۵:۴۲

14 Oct 2024