۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۱۶۷
شهید حیدر نیازی شهرکی:

هرحال این دنیا به هر صورت که می‌خواهی می‌گذرد

به‌هرحال این دنیا به هر صورت که می‌خواهی می‌گذرد یکی در آسایش و یکی در فقر، آن‌هایی که در آسایش هستند از هواهای نفسانی خود پیروی می‌کنند و هوای نفس آن‌ها نمی‌گذارد که به خود آیند.
هرحال این دنیا به هر صورت که می‌خواهی می‌گذرد
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید حیدر نیازی شهرکی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
با درود و سلام‌وصلوات بر آقا امام زمان و با درود و سلام‌وصلوات بر رهبر کبیر انقلاب و مرجع تقلید شیعیان امام خمینی و با درود و سلام‌وصلوات بر شهیدان راه انقلاب و خداوند متعال روح آنان را با شهدای بدر و احد محشور فرمایید و با درود و سلام‌وصلوات بر معلولین و مجروحین و با درود و سلام‌وصلوات بر رزمندگان عزیزمان که در جبهه‌های جنگ در برابر کفار بعثی دفاع می‌کنند و با درود و سلام‌وصلوات شما امت حزب‌الله پشت دژ جبهه وصیت خود را آغاز می‌کنم.

وصیت من به شما این است که‌ای امت حزب‌الله و همیشه درصحنه ایران، قرآن برای هدایت انسان است قرآن بخوانید و عمل کنید و به سخنان امام بزرگمان گوش فرا بدهید و در هر جا و هر مکانی هستید خدا را فراموش نکنید در کارهایتان خدا را فراموش نکنید.

اگر کاری می‌کنید به رضای خداوند باشد و ای مردم مسجدها را سنگر قرار دهید و نگذارید مسجدها خالی بمانند و دعا و زیارت‌نامه بخوانید که این دعاها ما را به خدا نزدیک می‌کنند و قرآن می‌فرمایید: الا بذکر الله تطمئن القلوب با ذکر خدا قلب‌های شما آرامش می‌یابد؛ و وصیت دارم به شما مردم که مواظب بچه‌هایتان باشید که خدای‌ناکرده نفس‌بر آن‌ها غلبه نکند، که نفس می‌گوید این کار را بکن و تو گوش کنی و نفست که همان شیطان است پیروی کنید.

شیطان انسان را به راه‌های منحرف می‌کشد و هرلحظه در کمین انسان است بر نفس خود غلبه کنید و بر شیطان پیروز شوید و از شما می‌خواهم که توسط قرآن هدایت شوید قرآن می‌فرماید: المیزان الا امام رهبر الهی برای هدایت است این قانون اجتماع مسلمین است مسلمین باید تابع قانون باشند و اگر منحرف شدند ظالم هستند و به خود ظلم کرده‌اند و قانون‌شکنی می‌کنند و منحرف می‌شوند خدایی تبارک‌وتعالی امام را برای میزان مسلمین قرار داده است یعنی آن‌کسی که از طرف خدا آمده است.

امام آن‌کسی است که خلق آماده شدند برای اطاعت او، به‌قدری امام شناسی و اطاعت از امام مهم است که می‌فرماید جبهه رفتن یکی از واجبات است یعنی اینکه به جبهه بروید که امام می‌فرماید اگر پرچم‌داری پرچم او از دستش می‌افتد، پرچم‌دار دگر برمی‌دارد و روانه جبهه می‌شود جبهه دانشگاه الهی است، بر شما وصیت می‌کنم بروید به این دانشگاه الهی و استفاده کامل ببرید شهیدان که با خون سرخ خود درخت اسلام را آبیاری کردند شهید بهشتی‌ها و شهید رجایی‌ها و باهنرها و دیگر شهدا به خدا مسئول هستید و در روز قیامت باید جواب بدهید و کمی به خود آیید تا به سراغتان نیامدند بیایید و بنشینید و قدری فکر کنید که این شهیدان برای چه رفتند و برای که قدری به حال خود بیندیشید و زارزار گریه کنید اینقدر نروید داخل مادیات، خدا را فراموش نکنید و به‌روز آخرت بیندیشید روزی که پروند اعمالتان را به دستتان می‌دهند و می‌گویند به آن‌ها نگاه کنید و به آن‌ها بنگرید که چکار کرده‌اند یک‌کم به خود آیید، نمازهایتان را به جماعت در مسجد بپا دارید؛ و در هر جا و هر مکان و هر مقامی هستید خدا را فراموش نکنید، بعضی از این مردم هستند که به این انقلاب بدهکارند و از کارهای خدا غافل هستند.

خدا خیلی رحم دارد و می‌خواهد بنده او به خود آید و خود استغفار کند. یک‌کمی به خود آیید و فکر کنید از کجا آمده‌اید و به کجا خواهید رفت.

پیش از آنکه به حسابتان برسند بنشینید و از خود حساب بکشید و بگویید اینقدر در این دنیای فانی بودیم چکار کردیم ببینید شهید رجایی که رفت برای چه رفت به خداوند متعال قسم که اگر به خاطر رضای خدا نبود نمی‌رفت و ای خدای بزرگ اگر به خاطر رضای تو نبود این شهیدان یک‌به‌یک پرپر نمی‌شدند آیا می‌خواهم ببینم که شهید رجایی و شهید مالکی زن و فرزند نداشتند که به جبهه رفتند زن و بچه داشتند ولی آن‌ها پشت به این دنیا کردند و رفتند.

خوشا به حال آن‌ها که بار سفر بستند و رفتند و کار حسینی کردند و آن‌ها که ماندند کار زینبی کنند وای به حال ماها که نتوانیم توشه سفر را آماده کنیم.

به‌هرحال این دنیا به هر صورت که می‌خواهی می‌گذرد یکی در آسایش و یکی در فقر آن‌هایی که در آسایش هستند از هواهای نفسانی خود پیروی می‌کنند.

هوای نفس آن‌ها را نمی‌گذارد که به خود آیند و فکر کنید که یک موقعی هم که به فکر می‌آیند کار از کار گذشته است من به آن‌ها وصیت می‌کنم که خدا توبه را برای انسان قرار داده است و بیایید توبه کنید و خوشا به حال آن‌کسان که در فقر زندگی می‌کنند بیشتر باخدای خود راز و نیاز می‌کنند بیشتر از خدا استغفار می‌طلبند و از خدای خود می‌خواهند که هدایتشان کنند و هدایت هم می‌شوند.

خدا کند که ما هم از بندگان خدا باشیم که باخدا راز و نیاز می‌کند و از خدا بیشتر می‌ترسد در کارهایشان خدا را فراموش نمی‌کنند.

ای کسان که امام زمان و امام حسین را دوست دارید و برای آن‌ها بر سینه و سر می‌زنید تو آن‌وقت حسینی هستی که در عمل هم حسینی باشی کارهایی که می‌کنی آیا ببینی امام حسین (ع) راضی است که این کار را بکنی یا نه اگر امام زمان را قبول داری باید نائبش خمینی کبیر ابراهیم زمان را نیز قبول کنی و به سخنان گوهربار آن گوش دهی و عمل کنی و اگر خدای‌ناکرده امامشان شیطان‌های بزرگ ریگان و گورباچوف شد که نمی‌خواهم آن‌ها را بنویسم امام مشان فلان و همان جاهل شد.

امام و مأمون هر دو جاهل جمل‌اند. جهل مات میتِ جاهلیه این‌جور است که همه در جهل‌اند و این قسمت درباره کسانی می‌باشد که با این انقلاب خوب نیستند که شاعر می‌فرماید کوری عجبا که عصا کش کور دگر است.

خدا به انسان فهم و شعور داده است که وقتی راه می‌رود به جلوی پای خود نگاه کند و کورکورانه نرود آن‌هایی که هنوز به خود نیامده‌اند به خود آیند و بنشینند با خود فکر کنند، در رابطه باکارهایی که می‌کنند ببینند خدای از اعمال آن‌ها خوشش می‌آید یا نه و بیایند و توبه کنند و ببینند خدا انسان را برای چه آفرید؟ آفرید که انسان هر کاری که خواست بکند خیر، خدا انسان را آفرید برای آزمایش و ای برادران و خواهران عزیز الآن موقع آزمایش است از شما می‌خواهم که به یاری خداوند در این آزمایش توفیق پیدا کنید و وصیتی دیگر به شما عزیزان دارم که به قول قرآن که می‌فرمایید و اعتصمو بحبل الله جمیعاً ولا تفرقوا به ریسمان خدا چنگ زنید و پراکنده نشوید و وحدت اسلامی رابینشان گرم نگه‌دارید که خدای‌نکرده دشمن به شما عزیزان ضربه نزند و بین شما جدایی نیندازد دشمن هرلحظه در کمین است که بین شما و امام عزیزمان جدایی اندازد حرف‌های امام را گوش دهید و به آن عمل کنید و ای مردم شهیدپرور ایران همان‌طور که از اول انقلاب با امام بودید امام را تنها نگذارید و از کمک‌های جنسی و مالی و غیر نقدی را فراموش نکنید که خدا با شماست و با این کارهایتان مشت محکمی بر دهان جنایتکاران آمریکا و شوروی می‌زنید.

در آخر نمازهایتان امام و رزمندگان را دعا کنید دعا و ذکر یادتان نرود ذکر خدا بگویید و مرگ بر آمریکا و شوروی و مرگ بر منافقین یادتان نرود و در ضمن وصیت‌نامه‌های شهدا عمل کنید.
 
و در ضمن توای برادر و خواهر عزیز که در تشییع‌جنازه من شرکت کردید مرا حلال کنید.
 
امضا حیدر نیازی 29/9/65


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۰۶:۲۶

3 Jan 2024