۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۵۵۶۴۴
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

حماس روحيه مقاومت را از شهدای دفاع مقدس الگو گرفته است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختياری گفت: حماس روحيه مقاومت و ايثار را از شهدای دفاع مقدس الگو گرفته است.
حماس روحيه مقاومت را از شهدای دفاع مقدس الگو گرفته است
سردار علی محمد اکبری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار کرد: بسيج همواره در کنار مردم است و متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست.

وی با اشاره به اینکه نيروهای حماس از هشت سال دفاع مقدس ما الگو گرفتند تصریح کرد: در عمليات آزادسازی خرمشهر  مزدوران به کمک صهيونيست‌ها  عملياتی را برنامه‌ريزی کرده بودند که هيچ جنبنده‌ای نتواند وارد خرمشهر شود  کليد بغداد و بصره را به شما تحويل می‌دهيم در  روز اول جنگ اسرائيل و غزه گفتند که حماس از زمين و هوا و دريا به ما حمله کردند با توجه به ادعای داشتن گنبد آهنی از هوا حملات بسياری به آن‌ها انجام‌گرفته است.
 
سردار اکبری با اشاره به اینکه  تصميم‌گيری در ميدان در دست شما بسيجی‌هاست و انقلاب را شما بسيجی‌ها نگه‌داشته‌ايد گفت: بسيجيان بايد مردم را درصحنه نگه‌ دارند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) افزود: شرکت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همه تلاش خود را کرد که مثل گذشته مردم در میدان حضور پررنگی داشته تا دشمن نتواند کاری از پیش ببرد.
 
انتهاي خبر /۵۹۰ پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۰۲:۴۸

18 Nov 2023