۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۵۱۸۷۹
امام جمعه لردگان مطرح کرد؛

لزوم معرفی الگوهای ورزشی در راستای حفظ سلامت جامعه

امام جمعه لردگان گفت: معرفی الگوهای ورزشی در راستای حفظ سلامت جامعه بویژه جوانان ضرورت دارد.
لزوم معرفی الگوهای ورزشی در راستای حفظ سلامت جامعه
به گزارش جهانبین نیوز؛ هیئت های ورزشی شهرستان لردگان بمناسبت هفته ورزش و جوانان با امام جمعه شهرستان لردگان دیدار و گفتگو کردند. 

در این نشست حجت الاسلام رحمانی امام جمعه شهرستان لردگان علاوه بر رهنمودهای فرهنگی و اخلاقی به ورزشکاران بر لزوم حمایت مسئولین از قشر ورزش و معرفی الگوهای ورزشی در راستای حفظ سلامت جامعه بویژه جوانان، برای معرفی قهرمانان ورزشی در مراسم نماز جمعه اعلام آمادگی کرد. 

رحمانی افزود: وقتی در جامعه به عنوان الگو مطرح می شوید افرادی از فعالیت و رفتارهای شما درس می گیرند به همین منظور باید ویژگی های شایسته خود را بر اساس مکاتب دینی و الهی رشد داده و تقویت کنید تا اثرگذاری کامل تری داشته باشید. 

وی همچنین بیان داشت: نقش تهذیب به کارگیری قوای جسمی در جهت اعتلای معنویت و روحانیت انسان است که در موقع آسیب ها، آسیب نبیند.

رحمانی خاطر نشان کرد : خیلی ها در علم و ... نخبه می شوند امام چون تهذیب اخلاقی ندارند در سطح جامعه به یک مشکل تبدیل میشوند . اما  قهرمانانی مثل تختی ها اگر شهرتی پیدا کردند به لحاظ آن اخلاقایات، خودسازی، غیرت و مردانگیشان بود که در قبل آن تهذیب به دست آوردند.

وی اذعان داشت:  ورزشکاران با اتکاء روحی و معنوی به خداوند و قدرت الهی می‌تواند در شرایط سخت و در میادین ورزشی به پیروزی دست یابند و اگر جامعه از حیث اخلاق و معنویت بر پایه جامعه اسلامی رشد یابد می‌تواند بسیاری از مشکلات ما را رفع کند. 

در حاشیه این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در این نشست ضمن تشریح عملکرد اداره ورزش در سال جاری و گذشته نقطه نظرات و مشکلات هیأت های ورزشی شهرستان لردگان در حضور امام جمعه مطرح شد.

​انتهای خبر / 630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۱:۵۶

22 Oct 2022