کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان مطرح کرد؛

لزوم معرفی الگوهای ورزشی در راستای حفظ سلامت جامعه

30 مهر 1401 ساعت 10:17

امام جمعه لردگان گفت: معرفی الگوهای ورزشی در راستای حفظ سلامت جامعه بویژه جوانان ضرورت دارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ هیئت های ورزشی شهرستان لردگان بمناسبت هفته ورزش و جوانان با امام جمعه شهرستان لردگان دیدار و گفتگو کردند. 

در این نشست حجت الاسلام رحمانی امام جمعه شهرستان لردگان علاوه بر رهنمودهای فرهنگی و اخلاقی به ورزشکاران بر لزوم حمایت مسئولین از قشر ورزش و معرفی الگوهای ورزشی در راستای حفظ سلامت جامعه بویژه جوانان، برای معرفی قهرمانان ورزشی در مراسم نماز جمعه اعلام آمادگی کرد. 

رحمانی افزود: وقتی در جامعه به عنوان الگو مطرح می شوید افرادی از فعالیت و رفتارهای شما درس می گیرند به همین منظور باید ویژگی های شایسته خود را بر اساس مکاتب دینی و الهی رشد داده و تقویت کنید تا اثرگذاری کامل تری داشته باشید. 

وی همچنین بیان داشت: نقش تهذیب به کارگیری قوای جسمی در جهت اعتلای معنویت و روحانیت انسان است که در موقع آسیب ها، آسیب نبیند.

رحمانی خاطر نشان کرد : خیلی ها در علم و ... نخبه می شوند امام چون تهذیب اخلاقی ندارند در سطح جامعه به یک مشکل تبدیل میشوند . اما  قهرمانانی مثل تختی ها اگر شهرتی پیدا کردند به لحاظ آن اخلاقایات، خودسازی، غیرت و مردانگیشان بود که در قبل آن تهذیب به دست آوردند.

وی اذعان داشت:  ورزشکاران با اتکاء روحی و معنوی به خداوند و قدرت الهی می‌تواند در شرایط سخت و در میادین ورزشی به پیروزی دست یابند و اگر جامعه از حیث اخلاق و معنویت بر پایه جامعه اسلامی رشد یابد می‌تواند بسیاری از مشکلات ما را رفع کند. 

در حاشیه این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در این نشست ضمن تشریح عملکرد اداره ورزش در سال جاری و گذشته نقطه نظرات و مشکلات هیأت های ورزشی شهرستان لردگان در حضور امام جمعه مطرح شد.

​انتهای خبر / 630ل


کد مطلب: 51879

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/51879/لزوم-معرفی-الگوهای-ورزشی-راستای-حفظ-سلامت-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir