۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۸۶۸
شهید جمشید بابااحمدی:

پیام من به این امت این است که هیچ موقع جبهه‌ها را خالی نگذارند

پیام من به این امت این است که هیچ موقع جبهه‌ها را خالی نگذارند و تا می‌توانند این دین را یاری کنند و اگر نمی‌توانند در پشت جبهه کمک کنند و خدای ناکرده‌کاری نکنند که دین ما به خطر بیافتد.
پیام من به این امت این است که هیچ موقع جبهه‌ها را خالی نگذارند
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید جمشید بابااحمدی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:
 
ما اسلام، این دین آسمانی و دین که حق و باطل را از هم جدا می‌کند در بین انسان‌ها عدل و داد برقرار می‌کند زنده نگه دارد پس وظیفهٔ ما این است که این دین را که با رنج ها به ما رسیده است.

باید از آن دین محافظت کنیم و هیچ‌گونه و جبهه‌ها را خالی نگذاریم و اگر توان جبهه رفتن داریم باید به جبهه برویم و اگر نمی‌توانیم در پشت جبهه کمک کنیم و نگذاریم که این ظالمان و متجاوزان به کشور ما وارد شوند.

باید تا می‌توانیم جلوی آن‌ها ایستادگی کنیم همان‌طور که امام عزیزمان می‌فرماید اگر این جنگ بیست سال هم طول بکشد ما ایستاده‌ایم و تا خون در بدن داریم ایستادگی می‌کنیم و ادامه‌دهندگان راه شهدا باشیم اگر ما به جبهه‌ها نرویم فردای قیامت مدیون و بدهکار این شهدا هستیم پس چه‌بهتر که این وظیفه‌ای که بر دوش ما گذارده شده است به آن عمل کنیم و به ندای امام امت لبیک بگوییم و همان‌طوری که آنان در مقابل کفر ایستادگی کردند.

ما هم باید ایستادگی کنیم همان‌طور که قران کریم می‌فرماید: هر چه نیرو دارید در برابر دشمن آماده‌سازید و من خدا را شکر می‌کنم که توانستم به جبهه بیایم و برای اسلام و مسلمین و امت شهیدپرور ایران کاری کرده باشم و باز خدا را سپاس می‌گویم که توانستم به ندای امام امت لبیک بگویم و به این وظیفه خود عمل کنیم و من کوچک از آنم که بتوانم پیامی برای این امت شهیدپرور ایران داشته باشم.

ولی پیام من به این امت این است که هیچ موقع جبهه‌ها را خالی نگذارند و تا می‌توانند این دین را یاری کنند و اگر نمی‌توانند در پشت جبهه کمک کنند و خدای ناکرده‌کاری نکنند که دین ما به خطر بیافتد این دین ما مسلمین دینی است که تمام کشورهای شرق و غرب را به لرزه درآورده است و این کار نشانهٔ ایمان و تقوا و وحدت همیشه درصحنه امت حزب‌الله است و من از این امت می‌خواهم که عبادت و دعا را فراموش نکنند و از یاد خدا غافل نباشند و امام را دعا کنند.

ولی وصیت‌نامه من به خانواده‌مان این است که پدر جان برای من ناراحت نباشید و تا می‌توانید به همسایگان و خویشان خود نیکی کن و خدا را فراموش نکنی پدر جان از شما می‌خواهم که مانع از اینکه برادرم به جبهه بیاید نشوید و از برادرم می‌خواهم که نماز را باشکوه به‌جا آورد و نماز را کوچک نشمارد و دعا برای رزمندگان اسلام بکند اگر می‌تواند به جبهه بیاید و چه در سنگر مدرسه و چه در سنگر جبهه مجد و کوشا باشد و من از پدرم می‌خواهم که اگر من کشته شدم دعای کمیل در خانواده‌مان برقرار کند و تا هر چه می‌تواند به رزمندگان اسلام کمک کند.
 
من الله توفیق به امید پیروزی نهایی رزمندگان اسلام


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۲۸

24 Apr 2024