۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۵۷۳۳۰
مدیر شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

ساماندهی 89 مزرعه پرورش ماهی غيرمجاز حاشيه رودخانه سبزه‌كوه

مدیر شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۹ مزرعه غیرمجاز پرورش ماهی در حاشیه رودخانه سبزه کوه پس از برگزاری جلسات متعدد و موافقت سایر ارگان‌های ذی‌ربط در لیست ساماندهی قرار گرفتند.
ساماندهی 89 مزرعه پرورش ماهی غيرمجاز حاشيه رودخانه سبزه‌كوه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، نامدار ملكپور صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تعداد ۸۹ مزرعه غیر مجاز پرورش ماهی در حاشیه رودخانه سبزه کوه پس از برگزاری جلسات متعدد و موافقت سایر ارگان‌های ذی‌ربط از جمله دامپزشکی شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل حفاظت محیط زیست استان در لیست ساماندهی قرار گرفتند.
 
وی افزود: مقرر شد شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در قبال اخذ تعهدنامه محضری از بهره‌برداران در خصوص تصفیه پساب و نصب تجهیزات مورد نظر نسبت به تخصیص آب به میزان ۲۵ لیتر در ثانیه به هر کدام از بهره‌برداران اقدام نماید.

مدیر شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین اداره کل دامپزشکی استان با حضور معاون دامپزشکی کشور و محیط زیست استان نیز موافقت خود را با صدور مجوز در قالب تعداد ۲۶ مجتمع در این حوضه آبریز اعلام نموده است.

ملکپور عنوان کرد: صدور مجوزهای مربوطه در مراحل نهایی خود قرار دارد و تعدادی از بهره‌برداران نیز نسبت به ارائه تعهد نامه محضری اقدام نموده و تخصیص آب خود را نیز دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت اسمی مجموع این مزارع و مجتمع‌ها بالغ بر ۹۰۰ تن خواهد بود، خاطرنشان کرد: میزان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم این مزارع حدوداً ۲۷۰ نفر است.
 
انتهای خبر/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۵۱:۴۶

28 Apr 2024