۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۷۳۱۷
شهید عیدی‌محمد رمضانی زوردگانی:

انسان در زمان حیات خویش باید تمام اعمالش نیت درراه خدا باشد

انسان در زمان حیات خویش باید تمام اعمالش نیت درراه خدا باشد تا بارویی سفید به نزد خدا برود. خانه اصلی ما آخرت است پس باید در این دنیا به فکر آخرت باشیم.
انسان در زمان حیات خویش باید تمام اعمالش نیت درراه خدا باشد
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید عیدی‌محمد رمضانی فرزند بهرام سوم خرداد 1348 در شهر گهرو از توابع شهرستان کیار به دنیا آمد. تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند و به‌عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. پنجم فروردین 1367 در چلیچه عراق به شهادت رسید؛ و اینک وصیت‌نامه شهید:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و نائب برحقش امام امت وامت قهرمان و دلیر و شجاع ایران اسلامی.

خداوند هر انسانی را که می‌آفریند و در زمان مشخص او را می‌برد پس تربیت انسان که آفریده‌شده باید در یک روزی برود انسان چرا با عملی صالح به نزد خدایش نباید برود.

بله باید انسان در زمان حیات خویش تمام اعمالش نیت درراه خدا باشد تا بارویی سفید به نزد خدا برود؛ و اما ما در یک روزبه دنیا آمده‌ایم و باید از این دنیا برویم چون این دنیا مانند چادری است که ما می‌آییم و چند روزی در آن زندگی می‌کنیم.

ولی خانه اصلی ما آخرت است پس باید در این دنیا به فکر آخرت باشیم.

پدرومادر عزیزم سلام بر شما سلام بر شما ای مادر دلسوز من و سلام بر توای پدر زحمتکش من که واقعاً تمام زندگی‌ات زحمت و کار زیاد بود که واقعاً در بعضی مواقع من که نگاه به شما می‌کردم و از اینکه نمی‌توانستم به شما کمک کنم خجالت می‌کشیدم امیدوارم که پدرم همیشه به یاد خدا باشد و مادر دلسوز من که در تمام عمر شریفشان فقط برای ما فرزندان چیزی دیگر در شما نمی‌دیدم مادرم زحمات شمارا فراموش نمی‌کنم و امیدوارم که همیشه به یاد خدا باشید و خواهرانم شما باید زینب گونه زندگی کنید از علی‌اکبر مواظبت کنید چون او یادگار پدرش است برادرانم شما در جامعه باید الگو باشید و درراه خدا قدم بگذارید و وظایف که به عهده شما می‌باشد به شرح زیر است.

خانواده من که یادگار من هستند از یاد نبرید و با آن‌ها با نرمی و خوشحالی رفتار کنید که من همیشه از شما راضی باشم فاطمه پیش مادرش باشد ولی هر وقت دلتان تنگ شد با او ملاقات کنید و مادرش را احترام بگذارید مثل‌اینکه مرا احترام کردید و اگر ناراحتش کنید مثل‌اینکه مرا ناراحت کرده‌اید.

پدرم را احترام کنید چون او دیگر پیر شده است و مادرم را احترام کنید چون او دلسوز من بود. پدر، مادر و خواهر و برادرانم اگر از من بدی و نافرمانی دیده‌اید ببخشید و من از شما بخشش می‌خواهم و دیگر بیشتر از این مزاحم شما نمی‌شوم مادرم و پدرم خداحافظ و التماس دعا دارم. 
 
امشب وصیت‌نامه‌ها با عشق امضاء می‌شود 
فردا زخون عاشقان این دشت دریا می‌شود

به امید پیروزی رزمندگان اسلام

مورخه 25/10/66 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۱۱

28 Apr 2024