۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۵۵۲۵۶
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):

هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)گفت: به برکت خون شهدا ملت قوی شده و هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد.
هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد
به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در مراسم یادبود پدران و مادارن شهدای بخش میانکوه شهرستان اردل گفت: تمام آسایش و امنیت امروز ما در گرو رشادت و ایثار جانبازان و شهیدان ایران اسلامی است.

سردار اکبری با اشاره به اینکه پدران و مادران شهدا ذخایر انقلاب هستند، تصریح کرد: وظیفه همه ماست که با تجدید دیدارها از این ذخایر انقلابی تکریم و قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه «مردمان کشورمان بهترین مردمان هستند و باید قدر آنها را دانست» گفت: خانواده شهدا نیز از جمله بهترین خانواده‌ها و اقشار جامعه اسلامی هستند که با فداکاری بسیار سال‌ها مسیر شهیدان خود را طی کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) اظهار کرد: در هر برهه‌ای که انقلاب و اهداف آن در معرض تهدید قرار گرفته این خون پاک شهدا بود که باعث روشنگری و نجات شده است.

سردار اکبری با بیان اینکه به برکت خون شهدا ملت قوی شده و هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد افزود: امروز به برکت خون شهدا روز به روز وضعیت جامعه اسلامی ایران بهتر شده و درمسیر پیشرفت و تعالی قرار گرفته ایم که ادامه این مسیر با هوشیاری و بصیرت هرچه بیشتر باید همراه باشد.
 
این یادگار دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نمی‌توانست به پیروزی برسد مگر با پیروی از ولایت فقیه زمان که جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های بسیاری را دراین زمینه شاهد بودیم.

انتهای پیام/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۳۹:۲۱

30 Sep 2023