کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):

هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد

8 مهر 1402 ساعت 10:38

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)گفت: به برکت خون شهدا ملت قوی شده و هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در مراسم یادبود پدران و مادارن شهدای بخش میانکوه شهرستان اردل گفت: تمام آسایش و امنیت امروز ما در گرو رشادت و ایثار جانبازان و شهیدان ایران اسلامی است.

سردار اکبری با اشاره به اینکه پدران و مادران شهدا ذخایر انقلاب هستند، تصریح کرد: وظیفه همه ماست که با تجدید دیدارها از این ذخایر انقلابی تکریم و قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه «مردمان کشورمان بهترین مردمان هستند و باید قدر آنها را دانست» گفت: خانواده شهدا نیز از جمله بهترین خانواده‌ها و اقشار جامعه اسلامی هستند که با فداکاری بسیار سال‌ها مسیر شهیدان خود را طی کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) اظهار کرد: در هر برهه‌ای که انقلاب و اهداف آن در معرض تهدید قرار گرفته این خون پاک شهدا بود که باعث روشنگری و نجات شده است.

سردار اکبری با بیان اینکه به برکت خون شهدا ملت قوی شده و هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد افزود: امروز به برکت خون شهدا روز به روز وضعیت جامعه اسلامی ایران بهتر شده و درمسیر پیشرفت و تعالی قرار گرفته ایم که ادامه این مسیر با هوشیاری و بصیرت هرچه بیشتر باید همراه باشد.
 

این یادگار دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نمی‌توانست به پیروزی برسد مگر با پیروی از ولایت فقیه زمان که جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های بسیاری را دراین زمینه شاهد بودیم.

انتهای پیام/۵۷۰ ه


کد مطلب: 55256

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55256/هیچ-قدرتی-توان-مقابله-ایران-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir