۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۷۷۳۴

پیام روز قدس دفاع راستین از کرامت انسانی و حقوق بشر است

نماینده ولی فقیه در استان: حضور گسترده و پرشور در روز قدس مشتی محکم بر دهان دشمنان اسلام و دمیدن روح امید در دل مقاومت در جهان اسلام است.
پیام روز قدس دفاع راستین از کرامت انسانی و حقوق بشر است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد ضمن دعوت نمازگذاران به تقوای الهی تنها راه و جهت رستگاری را جهت و راه خدا عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، پیام حضور گسترده و پرشور مسلمانان و غیر مسلمانان دنیا را در این روز گفتن نه به توطئه های استکبار و ایجاد یاس و نامیدی در دل دشمنان اسلام دانست.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: جهان اسلام بیدار است و دشمن گمان نکند می تواند بر موج انقلاب های منطقه سوار شود و از شکاف های موجود بین مسلمانان سوءاستفاده کند.

وی با اشاره به تحولات مصر و سوریه تصریح کرد: توده های مردم این کشورها و اکثر طوایف و گروههای سیاسی از توطئه های شیطانی امریکا و استکبار مطلع و نفرت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان راهپیمایی و اجتماع عظیم امروز را جاری شدن خون تازه ای در رگهای مقاومت مسلمانان منطقه دانست و گفت: اجتماع امروز اعتراضی برای کرامت انسانی زیر پا گذاشته شده و حقوق بشر نقض شده در فلسطین بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به 11 مرداد سالگرد شهادت شیخ فضل اله نوری حادثه به دار اویختن این مجتهد بزرگ و انسان بصیر و جهادگر را عبرتی برای همه و به خصوص خواص دانست و تصریح کرد: مدعیان و خواص باید عبرت بگیرند و نگذارند ولی امر مسلمین و کسی که پرچمدار اسلام است تنها بماند.

وی سالروز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی را به عنوان لایه ای دیگر از پرونده سیاه امریکا نمونه آشکار نقض حقوق بشر توسط مدافعان دروغین دمکراسی و حقوق بشر دانست.

مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۵:۳۳

27 Feb 2020