کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام روز قدس دفاع راستین از کرامت انسانی و حقوق بشر است

بام ایران خبر , 11 مرداد 1392 ساعت 16:32

نماینده ولی فقیه در استان: حضور گسترده و پرشور در روز قدس مشتی محکم بر دهان دشمنان اسلام و دمیدن روح امید در دل مقاومت در جهان اسلام است.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد ضمن دعوت نمازگذاران به تقوای الهی تنها راه و جهت رستگاری را جهت و راه خدا عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، پیام حضور گسترده و پرشور مسلمانان و غیر مسلمانان دنیا را در این روز گفتن نه به توطئه های استکبار و ایجاد یاس و نامیدی در دل دشمنان اسلام دانست.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: جهان اسلام بیدار است و دشمن گمان نکند می تواند بر موج انقلاب های منطقه سوار شود و از شکاف های موجود بین مسلمانان سوءاستفاده کند.

وی با اشاره به تحولات مصر و سوریه تصریح کرد: توده های مردم این کشورها و اکثر طوایف و گروههای سیاسی از توطئه های شیطانی امریکا و استکبار مطلع و نفرت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان راهپیمایی و اجتماع عظیم امروز را جاری شدن خون تازه ای در رگهای مقاومت مسلمانان منطقه دانست و گفت: اجتماع امروز اعتراضی برای کرامت انسانی زیر پا گذاشته شده و حقوق بشر نقض شده در فلسطین بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به 11 مرداد سالگرد شهادت شیخ فضل اله نوری حادثه به دار اویختن این مجتهد بزرگ و انسان بصیر و جهادگر را عبرتی برای همه و به خصوص خواص دانست و تصریح کرد: مدعیان و خواص باید عبرت بگیرند و نگذارند ولی امر مسلمین و کسی که پرچمدار اسلام است تنها بماند.

وی سالروز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی را به عنوان لایه ای دیگر از پرونده سیاه امریکا نمونه آشکار نقض حقوق بشر توسط مدافعان دروغین دمکراسی و حقوق بشر دانست.


کد مطلب: 7734

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7734/پیام-روز-قدس-دفاع-راستین-کرامت-انسانی-حقوق-بشر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir